کدخبر :308083 پرینت
04 مهر 1403 - 13:11

بهره‌ مندی مشترکین رایتل از خدمات سامانه سلامت

رایتل سرویس سلامت را به منظور نقش‌ آفرینی در عرصه سلامت به پشتوانه تکنولوژی و نوآوری، ارائه و راه‌ اندازی کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، رایتل با هدف افزایش فرهنگ تندرستی و سهولت استفاده از خدمات آنلاین درمانی، یک سامانه منحصر به‌فرد و به عنوان نقطه آغازی مفید در راستای ورود به دنیای جدید مراقبت و پیشگیری برای کاربران است.

سرویس سلامت جهت دریافت خدمات پزشکی ویژه کاربران رایتل در زمینه‌های مختلف شامل پزشک عمومی، روانشناسی، تغذیه و رژیم، اطفال و غیره به صورت ویزیت تلفنی و ویزیت متنی در دسترس مشترکین قرار گرفته است.

در این سامانه، امکان دریافت ویزیت آنلاین و ۲۴ ساعته با پزشک حتی در روزهای تعطیل برای کاربران رایتل وجود خواهد داشت و مشترکین می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، جهت رفع مشکل خود با پزشک ارتباط برقرار کنند.

کاربران رایتل می‌توانند با ورود به سامانه دکتر دکتر از بهترین پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، به‌صورت تلفنی و متنی مشاوره پزشکی دریافت کرده و با ارسال مدارک پزشکی خود به‌صورت آنلاین ویزیت شده و در صورت نیاز، نسخه الکترونیکی دریافت کنند.

برای دریافت خدمات مختلف پزشکی، کافی است از طریق اپلیکیشن رایتل‌من یا وب‌سایت رایتل، با کلیک بر روی دکمه «دریافت ویزیت» به وب‌سایت دکتر دکتر وارد شده و با شرایط ویژه مشترکین رایتل، از خدمات پزشکی ارائه شده بهره‌مند شد.

رایتل در راستای همسویی با تغییر رویکرد نظام سنتی حوزه سلامت کشور که از سال‌ها پیش در دستور کار شرکت‌های فناوری اطلاعات قرار گرفته، این سرویس را راه‌اندازی کرده‌است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.