کدخبر :2816 پرینت
18 خرداد 1391 - 06:28

سرکشی مجری شبکه من وتو به ادارات دولتی در ایران

متن خبر

شبکه من وتو طی برنامه ای، که به توهین و تمسخر مسوولان و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می پرداخت این بار مراکز دولتی و دانشگاهی ایران را به عدم پاسخگوئی به مراجعین و نبود امکانات متهم کرد.
به گزارش سیتنا به نقل از سایت جام نیوز، در این برنامه مجری زن برنامه با تماس تلفنی به ادارات ایران با سوالات بی معنی و مفهوم سعی کرد تا با عصبانی کردن فرد پاسخگو، مراکز دولتی را به عدم پاسخگویی و عدم تکریم ارباب رجوع متهم کند.
وی ضمن پخش کلیپ هایی از خوابگاههای دانشجویی و امکانات آموزشی دانشگاهها وضعیت آموزشی در ایران را اسف بار توصیف کرد.

پیشنهاد می‎شود شبکه من وتو - وابسته به دولت انگلیس - از تظاهرات مردمی در خیابانهای لندن و دیگر شهرهای این کشور گزارش تهیه کند. گزارشی از مردم انگلیس که با طرح های ریاضتی و بیکاری دچار بحرانها و آسیب های شدیدی شده اند و زیرچرخ نظام سرمایه داری این کشور له می شوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کلاً حقیقت تلخه.امثال شما فقط باید ازتون به به و چهچه کرد.اگه انتقاد کنیم میشیم مستکبر ، وطن فروش ، وابسته به سرویسهای جاسوسیه صهیونیست و استبکار جهانی.
دروغ که نمیگه.یه سر برید دانشگاه پیام نور ... از نگهبان جلو در تا رییس دانشگاه پاچتو میگیرن...
سایت شمام همینجوریه.کامنتای خواهر و برادرای تندرو رو فقط نمایش میدید.
خب راست گفتن دیگه! حالا چون یه معاند راست گفته از کلماتنی جون متهم کرد سیاه نمایی تمسخر دستاورد جمهوری اسلامی و ... استفاده میکنید؟
در کنار دستاوردهای خوب، دانشگاه های پولکی و دانشجوهای پولکی و هم از دستاوردهای بد جمهوری اسلامی بوده.
این همه دختر و پسر که گشت ارشاد میگیرتشون همه زیر 30-35 سال سن دارند. این همه خونه و مردم که ماهواره دارند ....
انتقادپدیر باشید. شانتاژ نکنید. آدم باشید . حتی اگر دشمنتون ازتون انتقاد کرد خوشحال بشید و بگید خب. خوبه که دشمنمون داره بهمون نقاط ضعفمون رو نشون میده.
برید به اون دانشگاه و اون ادارات گیر بدید تو خبرگزاری تون و بهشون بگید که چرا اینقدر بد کار میکنید که مایه انتقاد و تمسخر و... بشیم.
نه اینکه فرافکنی کنید.
یشنهاد می‎شود شبکه من وتو - وابسته به دولت انگلیس - از تظاهرات مردمی در خیابانهای لندن و دیگر شهرهای این کشور گزارش تهیه کند. گزارشی از مردم انگلیس که با طرح های ریاضتی و بیکاری دچار بحرانها و آسیب های شدیدی شده اند و زیرچرخ نظام سرمایه داری این کشور له می شوند.
این که شکی نیست مراکز دولتی خیلی وقته جواب گو نیستن همیشه مرخصی و فراری...
بزارید اول مملکت خودمون رو درست کتیم بعد بریم سراغ کشورهای دیگه عزیز
اگه شما هم کارتون بیفته به مراکز دولتی میبینید که بیراهه هم نمیگن.من امروز ادارت مرکزی .... را تلفن کردم یک ساعت پشت خطوط شان بودم ولی کسی پاسخگو نبود.خوبه یه خورده هم عیبهامون رو باور کنیم.همه دنیا دروغگو هستند و حق فقط با شماست
ادمین جان بی خیال! احتمالا” تا حالا در شهر سکونت نداشتی یا پدر محترم شما یا خود شما اونقدر سرشناسید که کار شماهاها رو راه انداختن ولی مایی که شهروند درجه سه و بیست و پنج صدم حساب میشیم میدونیم که واقعیته و شما منطق رو تو نوشته ات لحاظ نکردی. اصلا الان تو انگلیس انقلاب به ما چه آقا؛شما نقدت رو با حواله به بحث دیگه خراب کردی. مردم باهوش هستن!
خبررسانی صحیح و نقد حرفه ای در کار نیست! 1- چه مدرکی هست که دولت انگلستان هزینه شبکه من و تو را می دهد؟ اگر ادعا کافی است، ایشان نیز ادعا بسیار دارند! تا جایی که من دیده ام بی بی سی آشوب های خیابانی و بیکاری و ... را دقیقا منعکس و با کارشناسان مسائل اجتماعی و سیاسی، دولت را به چالش می کشید. من و تو هم برنامه های چالشی داشت.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.