کدخبر :276588 پرینت
02 بهمن 1401 - 10:12

مدیرعامل شرکت مخابرات: با ۳۰ هزار میلیارد تومان عقب گرد مالی به دلیل افزایش نیافتن تعرفه‌ها روبه‌رو هستیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با مشکل بزرگ ۳۰ هزار میلیارد تومان عقب گرد مالی به دلیل افزایش نیافتن تعرفه‌های مختلف در یک دهه اخیر روبه‌رو هستیم و پر کردن این خلا درآمدی یکی از اجزای مهم فعالیت در بخش پیشران ارتباطات است که با توجه دولت سیزدهم و همچنین با مصوبه مجلس توانسته‌ایم بخشی از اعتبارات توسعه‌ای را دریافت کنیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در منطقه خوزستان که شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور معاونین ستادی و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران در حال حاضر در شرایطی است که با یک نگاه نوین و فعالیت راهبردی و منظم، می تواند با همراهی دیگر بازیگران این حوزه، مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به قله های پیش بینی شده در طرح توسعه شرکت برساند.

سلطانی گفت: هدف اصلی از اجرای این برنامه ها، ایجاد نگاهی نوین و تحقق رضایت مندی مشتریان علی رغم مشکلات نهادینه شده در ساختار حوزه ارتباطات در کشورمان در بیش از یک دهه ی گذشته است.

وی افزود: تببین سیاست های راهبردی از سوی ستاد و بومی سازی آن در هر منطقه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود از وظایف و هنر اصلی مخابرات مناطق است.

سلطانی گفت: حرکت به سمت خواست مشتری در دنیای دیجیتالی شده امروز ، نوعی از تحول را می طلبد.

وی افزود: در اقتصاد نیز این اثرپذیری از فناوری های نوین بسیار مشهود است و طبیعتا شرکتی موفق است که اصول جدید کسب و کارهای سازمانی را رعایت کند.

سلطانی با اشاره به افزایش بسیار زیاد هزینه ها در سال های گذشته گفت: در حال حاضر نسبت به یک دهه گذشته، حداقل حقوق کارکنان ۶۴/۱۲ برابر افزایش یافته اما تعرفه ها تا امسال رشدی نداشته است.

وی افزود:در حال حاضر نیاز به فعالیت شرکت مخابرات ایران همسو با چشم اندازهای تعریف شده در بخش های راهبردی داریم تا در نهایت به رشد مطلوب برسیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بررسی مسائل گفته شده، تاکیدکرد: در حال حاضر و با بررسی های انجام شده، با مشکل بزرگ ۳۰ هزار میلیارد تومان عقب گرد مالی به دلیل افزایش نیافتن تعرفه های مختلف در یک دهه اخیر روبرو هستیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: پر کردن این خلا درآمدی بسیار حیاتی و عمده ، یکی از اجزای مهم کار و فعالیت در بخش پیشران ارتباطات است که با توجه دولت مردمی سیزدهم و همچنین با مصوبه مجلس توانسته ایم بخشی از اعتبارات توسعه ای را دریافت کنیم.

وی افزود: حقیقتا شرکت مخابرات ایران پیشران است و در صورت رسیدن به جایگاه واقعی خود، تمام صنایع را به دنبال خود می کشد.

شرکت مخابرات ایران با راهبرد تحول گرایی در رفع نیازهای مشتریان همگام با فناوری حرکت می کند

شریف خانی در این نشست اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

وی افزود: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.

شریف خانی با اشاره به لزوم مهاجرت به منابع درآمدی متنوع و متفاوت اذعان داشت: شرکت مخابرات می تواند در آینده با استفاده از روش های جدید سرعت های بسیار بالاتر و ارائه کامل SLA کسب درآمد کرده و همگام با فن آوری های روز، نیاز مشتریان را مرتفع و به کسب درآمد از راه های جدید برسد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار شرکت مخابرات در منطقه خوزستان، با اشاره به موانع اساسی توسعه راهبردی مخابرات در یک دهه گذشته اظهار داشت: با توجه به دگرگونی های صورت گرفته و حمایت های دولت فعلی،مدیران کارکنان و بدنه کارشناسی مخابرات نیز لازم است با پیاده سازی روش های ابتکاری و ایجاد خلاقیت در مخابرات مناطق در اجرای راهبرد تجاری و توسعه کسب و کار سازمانی کوشاتر از گذشته باشند.

شریف خانی عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این نشست با اشاره به پیشنهادهای مطروحه و همچنین محدودیت های موجود در کشور گفت: کشور و دولت و در زیرمجموعه آن، شرکت مخابرات ایران دچار محدودیت هایی است که نباید مانع تلاش برای دستیابی به فناوری روز شود.

وی افزود: حضور مهندس سلطانی در هشت منطقه به عنوان کلان شهر برای حل مشکلات، سیاست برنامه ریزی شده ای است که امکان ملاقات چهره به چهره و رویارویی با مشکلات و شنیدن انتقادات و پیشنهادات را فراهم می آورد.

شریف خانی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از این هشت منطقه عنوان کرد: هرکدام از این ویژگی ها می تواند وجه تمایز و همچنین انتظاراتی متفاوتی برای توسعه و رشد صنعت مخابرات در آن منطقه داشته باشد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات خاطر نشان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های موجود در منطقه خوزستان که یکی از این هشت منطقه است به عنوان شهری که به دریا، صنایع و بنادر و پتروشیمی دسترسی دارد و همه این ها نیازمند اتصال به شبکه مخابراتی و بهره برداری از خدمات مخابرات هستند، می توان با صدور مجوز به مراکز به جذب مشتریان جدید کمک کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اولویت بندی و ارزش گذاری در کارها گفت: اگر بین دو اولویت مهم سازمان یعنی کاهش هزینه ها و افزایش درامد هستیم، می توانیم با اولویت قراردادن افزایش درآمد به بهره وری و توسعه ای همگام با نیازهای مشتریان رسیده و با تحولی اساسی نیازهای رو به تزاید مشتریان را در اقتصاد دیجیتالی شده امروز، برآورده سازیم.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات همچنین گفت: تمام نظرات و داده های حاصل از این دیده بانی باید تبدیل به شهود رقومی شود یعنی تصمیم گیری بر اساس داده های رقومی انجام شده و اساس تصمیم سازی های مدیران رده بالا قرار گیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.