کدخبر :271944 پرینت
10 شهریور 1401 - 08:43

تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا بیستم شهریورماه

بنا به درخواست تعداد زیادی از معلمان، که موفق به ثبت‌نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت‌نام تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریورماه سال جاری تمدید می‎‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، کارگروه رتبه بندی معلمان در اطلاعیه شماره شش، از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور(۲۰ شهریور۱۴۰۱) خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران محترم که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰ شهریور۱۴۰۱) تمدید می‎‌شود.

یادآور می شود، همکارانی که ثبت نهایی کرده‎اند اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند نیز می‎توانند مجددا در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام نمایند.

تاکید می‎شود مدیران محترم، برای رفاه همکارانی که امکانات سخت افزاری مناسبی برای تهیه تصویر مدارک و بارگذاری آن‎ها ندارند، امکانات مدرسه را در اختیار همکاران عزیز قرار دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.