اضافه شدن بخش پادکست به توئیتر
شرکت توئیتر قصد دارد یک برگه مخصوص برای پادکستها را به شبکه اجتماعی خود اضافه کند و کاربران میتوانند در اوقات فراغت خود پادکستها را انتخاب کرده و به آن گوش دهند.
به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت ورج، نوشت: توئیتر قصد دارد فیدهای خود را سازماندهی و هر برگه را جدا کند و بخش پادکست را نیز به این پلتفرم اضافه کند.
در همین راستا به تازگی یکی از توسعه دهندگان توئیتر تصاویری از قابلیت جدید منتشر کرده که نشان میدهد در نوار منوی پایین این شبکه اجتماعی یک میکروفون اضافه شده است.
در حال حاضر، فضاهای زنده در بالای فیدهای توئیتر قرار دارند و سازماندهی آنها در یک برگه جداگانه منطقی است.
توئیتر از زمانی که Spaces را برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ راه اندازی و شاخه صوتی را به این شبکه اجتماعی آورد، با خرید پلتفرم پادکست اجتماعی Breaker،به رسانههای شنیداری نیز وارد شد. Spaces یک پروژه در حال انجام برای این پلتفرم بوده که اخیراً شروع به ایجاد چت روم و امکان ضبط مکالمات به همه کاربران تلفن همراه را داده است.
فضاهای ضبط شده در حال حاضر کمی شبیه پادکستها هستند، البته فقط به صورت موقت و ۳۰ روز دوام میآورند.
اگر یک ویژگی پادکست توئیتر چیزی شبیه به Spotify یا Apple Podcasts باشد، کاربران میتوانند در اوقات فراغت خود پادکستها را انتخاب کرده و به آن گوش دهند.
از آنجایی که پلتفرمهای اجتماعی به دنبال افزودن ویژگیهای بیشتر برای به دست آوردن درآمد بیشتر هستند، توئیتر آخرین موردی است که احتمالاً بازوی دیگری برای پشتیبانی از پادکستها ایجاد کرده است. سال گذشته، فیسبوک یک ویژگی پادکست را برای سازندگان منتخب راه اندازی کرد، در حالی که Reddit به تازگی ضبط را برای Talks فعال کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید