کدخبر :266470 پرینت
04 اسفند 1400 - 13:53

سامانه جدید پاسخگویی ۱۲۴ در سازمان صمت استان یزد آغاز به کار کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: سامانه جدید ۱۲۴ با رویکردی جدید جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و همچنین با هدف رسیدگی بهتر به مشکلات فعالان حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و به صورت آزمایشی در یزد آغاز به کار کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد: سامانه ۱۲۴ با هدف پاسخگویی کارآمد و خدمت رسانی به متقاضیان در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت با رویکرد جدید در یزد آماده به کار شد.

علمدار یزدی گفت: این سامانه پیش از این فقط شکایات مردمی را در حوزه‌های صنفی ثبت و پیگیری می‌کرد، اما با رویکرد جدید سامانه ۱۲۴ صاحبان مشاغل و واحد‌های صنعتی مشکلات خود را از این مسیر به گوش مسئولان استانی و کشوری می‌رسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان با اشاره به پاسخگوی چهار کاربر (اپراتور) به صورت مستمردروقت اداری وخارج ازوقت اداری به صورت پیامگیر و چهار پاسخگو در قالب پیشخوان ۱۲۴ در ساعات اداری، گفت: در حال حاضر این مرکز پیشخوان در محل ساختمان مرکزی صمت واقع در بلوار دانشجو استان فعال است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.