کدخبر :264636 پرینت
03 دی 1400 - 20:27

اصلاح تعرفه‌ی تلفن ثابت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اصلاح تعرفه‌ی تلفن ثابت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسید و به‌زودی و با تأیید ستاد تنظیم بازار عملی می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مجید سلطانی در نمایشگاه تلکام 1400 در جمع خبرنگاران درباره تعرفه‌های مخابراتی با بیان اینکه تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت در ۱۲ سال گذشته تغییری نکرده است، گفت: با تغییر دولت دو اقدام مهم انجام شد و دو کمیسیون خوب در وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات داشتیم که آثار مصوبات آن را مردم خواهند دید. اصلاح تعرفه حداقل نگهداری تلفن ثابت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و با تأیید ستاد تنظیم بازار عملی می‌شود.

سلطانی افزود: تعرفه‌ها در بحث B۲B (بازرگانی الکترونیکی میان شرکت‌ها) از سال  ۱۳۹۵ تغییر نکرده بود که در کمیسیون اخیر مصوب شد که بر این اساس هزینه‌های اجاره برق به شرکت‌های همکار و همچنین بحث فضا اصلاح می‌شود و این رشد درآمدی قابل ملاحظه‌ای برای مخابرات خواهد داشت. موضوع دیگر بحث اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت است که ۱۲ سال این تعرفه‌ها تغییری نکرده است و قطعاً اگر این مصوبه اجرایی شود اثر خوبی برای توسعه مخابرات و ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح تعرفه‌ها باید به تأیید ستاد تنظیم بازار هم برسد، بیان کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی معاون اول رئیس جمهوری باید ستاد تنظیم بازار تأیید کند که فکر می‌کنم به زودی به تأیید برسد.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.