کدخبر :264087 پرینت
16 آذر 1400 - 01:25

آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا به افراد بالای ۴۰ سال؛ مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا

افراد بالای ۴۰ سال که دو نوبت واکسیناسیون انجام داده اند هم اینک می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا ، جهت تزریق دوز سوم اقدام کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا و بنابر اعلام ستاد مقابله با کرونا، تزریق دز سوم واکسن کرونا برای سنین ۱۸ تا ۶۰ سال تصویب شده و افراد براساس بازه‌های سنی اعلام شده می‌توانند جهت دریافت دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

افراد بالای ۴۰ سال که دو نوبت واکسیناسیون اولیه از واکسن ‌های غیرفعال شده (سینوفارم، بهارات و برکت) استفاده کرده اند، باید نوبت سوم واکسن را ترجیحاً مشابه نوبت اول (غیرفعال شده) به فاصله سه ماه از نوبت دوم دریافت کنند.

دز یادآور برای افردی که دو نوبت واکسیناسیون اولیه آن ها اسپوتنیک و آسترازنکا بوده، متفاوت است و این دز ۶ ماه پس از تزریق دز دوم تزریق می شود.

هم اینک دز یادآور اکنون برای سنین ۴۰ سال به بالا تزریق می‌شود که می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا ، جهت تزریق دوز سوم اقدام کنند.

این سامانه خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت کارت واکسن دیجیتال یا ثبت عوارض واکسن اشاره کرد. جهت تزریق دز بوستر بایستی گزینه «ورود/ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی تزریق واکسن» را انتخاب کنید و پس از ورود اطلاعات، مراحل را طی کنید.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.