هوشمندسازی، کیفیت خدماتدهی را افزایش میدهد
معاون شهردار تهران، بهرهگیری از هوشمندسازی در مدیریت شهری را عامل افزایش شفافیت و سلامت اداری دانست و گفت: بررسی نحوه ارائه خدمات در بدنه مدیریت شهری و حرکت بر محور عدالت، با استفاده از ابزارهای فناوری تحقق پیدا میکند و با این رویکرد، شاهد افزایش کیفیت خدماتدهی خواهیم بود.
به گزارش سیتنا، در ابتدای این جلسه، گزارشی در خصوص تاریخچه سازمان فناوری، ماموریتهای سازمانی و پروژههای کلیدی برنامه «تهران هوشمند» که مرتبط با مناطق شهر تهران است، ارائه شد.
یکی از محورهای این جلسه بررسی اقدامات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص طرح تحول و نگهداشت شهر بود که مشکلات در این خصوص مطرح و راهکارهای موجود نیز، بررسی گردید.
حسین نظری، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، هدف از این بازدید را آشنایی با ماموریتهای سازمان فاوای شهرداری تهران، نحوه بهرهبرداری از اطلاعات و فناوریهای موجود و رصد ثبت اطلاعات در سامانه نگهداشت عنوان کرد و گفت: ابزارهای فناوری به مدیریت شهری کمک میکنند که سیاستهای خدماتی جزیرهای نباشند و متناسب با هر منطقه تدوین شوند.
معاون شهردار تهران، بهرهگیری از هوشمندسازی در مدیریت شهری را عامل افزایش شفافیت و سلامت اداری دانست و گفت: بررسی نحوه ارائه خدمات در بدنه مدیریت شهری و حرکت بر محور عدالت، با استفاده از ابزارهای فناوری تحقق پیدا میکند و با این رویکرد، شاهد افزایش کیفیت خدماتدهی خواهیم بود.
در این جلسه محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران نیز خاطرنشان کرد: مهمترین همکاری که باید از سوی بدنه شهرداری برای استفاده از فناوریها مورد توجه قرار گیرد، بهروز نگهداری دادهها است.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران همچنین خواستار تصویب مصوباتی شد که بر اساس آن، ارائه خدمات شهری در مناطق و نواحی تنها بر اساس مرزبندی تعیین شده باشد و در ماموریتهای خدمات شهری، بر خلاف مرزهای مصوب، عمل نشود.
در پایان این برنامه، معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از مرکز داده شهرداری تهران بازدید کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید