بروز مشکلی جدید در رایتل، استفاده مشترکان از اینترنت بدون تعرفه آزاد!
در پی بروز مشکلی جدید در سرویسدهی رایتل، مشترکان این اپراتور پس از پایان بستههای اینترنتی، میتوانند به راحتی و بدون تعرفه آزاد از اینترنت این اپراتور استفاده کنند؛ اگرچه مدیر ارشد برند و ارتباطات شرکت رایتل وعده رفع این مشکل تا پایان هفته جاری را داده است، ولی مشخص نیست به چه علت بخش فنی رایتل نسبت به رفع سریع این مشکل تکراری اقدام نمیکند.
به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت خدمات ارتباطی رایتل که وابسته به سازمان تأمین اجتماعی است، اگرچه به کاربران اندکی سرویس دهی میکند ولی همین تعداد کاربر هم از وضعیت سرویس دهی این اپراتور ناراضی هستند و بعضا با مشکلات منحصر بفردی مواجه میشوند. کافی است با جستوجوی نام رایتل در توئیتر از نظرات و انتقادات کاربران آگاه شوید.
یکی از مواردی که کاربران رایتل طی روزهای اخیر با آن مواجه اند، بستههای اینترنتی این شرکت است که هنگام پایان بسته، میتوانند به راحتی و بدون تعرفه آزاد از اینترنت این اپراتور استفاده کنند.
برخی دیگر از کاربران از آنتندهی این اپراتور ناراضی هستند که روابط عمومی رایتل در توئیتهایی پاسخ برخی از این کاربران را داده و کاربارن را راهنمایی کرده است.
در این گزارش نظرات برخی از کاربران طی روزهای گذشته آمده است:
مشکل سیستم شارژینگ رایتل تا آخر هفته رفع میشود
در همین راستا و طی پیگیریهای خبرنگار سیتنا، شمیم حسین مستقیمی، مدیر ارشد برند و ارتباطات شرکت رایتل، پیرامون اختلالات اخیر این اپراتور، به خبرنگار سیتنا، گفت: در رابطه با موضوع بستههای اینترنت رایتل، بخش روابط عمومی شرکت نیز گزارشاتی دریافت کرده است.
وی، ادامه داد: اخیرا سیستم شارژینگ رایتل دچار مشکلاتی شده بود که در یک دوره رفع شد اما مجددا بخشهایی دچار مشکل شده که تا آخر هفته این موارد رفع خواهد شد.
مستقیمی، اظهار کرد: در حال حاضر هنگام مصرف بسته، قیمتی کم نمیشود و زمانی که بسته تمام میشود قیمت تعرفه آزاد محاسبه میشود؛ در حال حاضر این مشکل وجود دارد که تا آخر هفته رفع خواهد شد.
انتهای پیام
گزارش از زهرا طاهری
دیدگاهها
حال کرده به مشترکاش مجانی اینترنت بده. این بده؟
حتماً باید طرح صیانت بیاد همه چی رو تخته کنه تا راحت شین؟
افزودن دیدگاه جدید