کد مطلب: 

257022

پخش زنده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی ایلان ماسک؛ گمانه‌زنی‌ها پیرامون قیمت دوج‌کوین!

میلیون‌ها علاقه‌مند به معاملات رمزارزها در سراسر دنیا منتظر سخنان ایلان ماسک در برنامه‌ی تلویزیونی Saturday Night Live هستند؛ چراکه احتمال می‌رود با صحبت‌هایش در این برنامه پیرامون دوج‌کوین باعث تحولات قیمتی این رمز ارز شود.
پخش زنده‌ی برنامه‌ی تلویزیونی ایلان ماسک؛ گمانه‌زنی‌ها پیرامون قیمت دوج‌کوین!

به گزارش خبرنگار سیتنا، ایلان ماسک مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس که توئیت‌های جنجالی اخیرش پیرامون برخی رمزارزها باعث رشد قابل توجه قیمت انها در بازار ارزهای دیجیتال شده است، شنبه شب به وقت محلی مجری برنامه‌ی تلویزیونی SNL است که احتمال می‌رود با صحبت‌هایش در این برنامه پیرامون دوج‌کوین باعث تحولات قیمت این رمز ارز شود.

مدیرعامل تسلا پیش‌تر تأیید کرده بود که شنبه شب در برنامه تلویزیونی مشهور Saturday Night Live حضور خواهد داشت و موضوع آن نیز در مورد ارز دیجیتال دوج کوین خواهد بود و یک بخش کمدی درباره دوج کوین (DOGE) پخش خواهد شد.

ماسک که در هفته‌های اخیر یکی از مشهورترین مروجان و تشویق‌کنندگان رمزارزها بوده، علاقه ویژه‌ای از خود نسبت به دوج‌کوین بروز داده است؛ رمزارزی که ابتدا به عنوان یک شوخی مطرح شد، اما حالا ارزش کل آن بالغ بر ١٠٠ میلیارد دلار است.

در همین حال، وی در توییتی که اوایل بامداد شنبه ١٨ اردیبهشت نوشت، گفت: «رمزارز امیدوارکننده است، اما لطفا با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.6 (5 رای)
سیتنا 1
2021-05-09 03:02

دیدگاه‌ها

تصویر ماه
خداکنه دوج نریزه
ارسال شده توسط ماه در 19 ارديبهشت 00 - 08:06

افزودن دیدگاه جدید