کدخبر :253208 پرینت
17 دی 1399 - 11:31

ارائه‌ی خدمت ویژه به نابینایان در دو شعبه‌ی جدید بانک ملی ایران

شعب «خیابان بهار» و «نوبهار» بانک ملی ایران برای ارائه خدمت ویژه به نابینایان به سامانه BTM مجهز شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سامانه BTM تکنولوژی تبدیل متن به صدا را در اختیار دارد و از این طریق، امکان انجام عملیات بانکی با استفاده از کدهای دستوری را برای نابینایان فراهم می کند.

این سامانه بسیاری از فعالیت های مشتری را به خاطر می‌سپارد تا در مراجعات بعدی، فعالیت بانکی وی را تسریع و تسهیل کند.

خدمت صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز روی سامانه های BTM بر اساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید و رضایت قرار گرفته است.

BTM یک پلتفرم و راهکار یکپارچه و هوشمند برای پایانه‌های بانکی است که هدف اصلی‌ آن ارائه خدمات بانکی هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانال‌های مختلف است.

گفتنی است؛ «شرکت داده ورزی سداد» در راستای مسوولیت اجتماعی و با همراهی بانک ملی، سرویس صدای راهنما (استاتیک و پویا) و میانبرهای آسان ساز را بر روی دستگاه‌های خودپرداز هوشمند (BTM) برای سرویس دهی به نابینایان فعال کرده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.