هوش مصنوعی و تاثیر آن در روابط تجاری و مراقبتهای بهداشتی در ۲۰۲۰
هوش مصنوعی یک فناوری جدید نیست؛ این تکنولوژی اولین بار در اوایل دهه ۱۹۵۰ ظهور کرد اما پرداختکنندگان، ارائهدهندگان و فروشندگان، این فناوری را برای رسیدگی به چالشهای مراقبتهای بهداشتی تخصیص میدهند.
به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هوش مصنوعی از استراتژیهای کاربردی صنعت مانند مراقبتهای مبتنی بر ارزش، تعامل با اعضا و تبعیت از دارو پشتیبانی میکند. در سال ۲۰۲۰ برخی از استفادهکنندگان از هوش مصنوعی برای پیشبرد مراقبت مبتنی بر ارزش و بهبود تعامل با اعضا، از آن استفاده کردند.
ویروس کرونا مزایای عمده توافق نامههای مراقبتی مبتنی بر ارزش را تقویت کرد. با افت شدید فرصتهای بازپرداخت هزینه خدمات، ارائهدهندگان شروع به شناسایی این مقدار در مدلهای پرداخت ثابت و سرپوشیده مانند پرداختهای جهانی کردند. پرداختکنندگان به دنبال راههایی برای ایجاد انگیزه در آن و تقویت استراتژیهای مراقبت مبتنی بر ارزش خود هستند. این اتفاق باعث شد که برخی به هوش مصنوعی روی بیاورند. شرکت Centene با خرید Apixio، که اخیرا نهایی شد، هدفش استفاده از هوش مصنوعی برای گسترش شواهد و مدارکی بود که پرداختکننده برای بازپرداخت مبتنی بر ارزش استفاده میکند.
مایکل اف نیدورف، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Centene، گفت: این خرید به ما یک پلت فرم هوش مصنوعی به Centene ارائه میدهد که میتواند دادههای ساختار یافته بیمار را پیدا و بررسی کند. با ساماندهی این دادهها، این پلتفرم میتواند اطلاعات اندازهگیری کیفیت و بازخورد درباره خدمات برای بازپرداخت مراقبت مبتنی بر ارزش را به پرداختکنندگان و ارائهدهندگان ارائه دهد. شرکت Centene متعهد به تسریع نوآوری، مدرنیزاسیون و دیجیتالیسازی در سراسر بنگاه اقتصادی و تحکیم موقعیت خود به عنوان یک شرکت فناوری متمرکز بر مراقبتهای بهداشتی است. تواناییهای Apixio با برنامههای ما برای دیجیتالی کردن مدیریت مراقبتهای بهداشتی و استفاده از دادههای جامع برای کمک به بهبود زندگی اعضای ما مطابقت دارد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید