بررسی راهکارهای جذب و نگهداشت مشتریان در نشست ویدئو کنفرانسی مدیران شرکت مخابرات ایران
جلسه ویدئو کنفرانسی پایش شاخص های کمی و کیفی در بخش های تجاری و شبکه به منظورهماهنگی در رسیدن به راهکارهای عملی در جهت حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، ساعت 19 یکشنبه 9 آذر با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونین، مدیران ستادی و مدیران تمام مناطق مخابراتی برگزار شد.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران, در راستای کنترل و پیگیری برنامه های شرکت مخابرات، مهندس سید مجید صدری، شب گذشته در خصوص مباحث و موضوع های مختلف کاری جلسه ویدیوکنفرانسی با معاونین خود، مدیران ستاد و مدیران مخابراتی مناطق کشور برگزار کرد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه موضوع های مختلف شامل, نگهداشت مشتری و خدمات پس از فروش، اطلاع رسانی در خصوص مشتریانی که به FUP رسیده اند، وضعیت مشتریان پیش پرداخت و پس پرداخت، بررسی وضعیت شاخص های کمی و کیفی شبکه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مهندس صدری در این جلسه پس از تحلیل وضعیت شرکت مخابرات ایران در مباحث یاد شده به گفتگو و با معاونین، مدیران ستاد و مناطق مخابراتی سراسر کشور پرداخت و راهکارهای مناسب در خصوص بهبود وضعیت شاخص ها از سوی ایشان ارائه شد.
گفتنی است، حوزه ارتباطات و امور بین الملل شرکت نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد شاخص های کاری خود، گزارش مبسوطی در خصوص وضعیت کرونا و اقدامات انجام شده ارائه کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید