کدخبر :244096 پرینت
09 اردیبهشت 1399 - 14:02

امکان سفارش غذا از طریق «استوری»‌های اینستاگرام میسر شد؛ فعلا در آمریکا، کانادا و بریتانیا

با ارائه ویژگی‌هایی جدید، اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد در همین اپلیکیشن، غذا سفارش دهند؛ این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد که مستقیم از «استوری»‌های خود غذا سفارش دهند و آن را تحویل بگیرند.

متن خبر

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از AFP ، شرکت اینستاگرام گفت که تغییرات جدید را برای حمایت از کسب‌وکارهای محلی در دوران قرنطینه اجباری ارائه کرده است و به رستوران‌ها امکان می‌دهد تا از آنجا که فروش مستقیم‌شان کاهش یافته است، خدمات خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند.

این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو که متعلق به فیسبوک است، گفته دکمه جدیدی برای «اقدام» به صفحه رستوران‌ها اضافه خواهد شد و آنها نیز می‌توانند برچسب «سفارش غذا» را در«استوری»‌های خود بگنجانند.

افرادی که روی هر یک از آن لینک‌ها کلیک کنند، می‌توانند خرید خود را از تارنمای آن کسب، پیش ببرند.

اینستاگرام گفت که این طرح برای کمک به تجارت‌هایی طراحی شده که در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران کووید-۱۹ هستند و به افراد امکان می‌دهد تا از رستوران‌های محبوب محل خود حمایت کنند.

این طرح هفته گذشته در ایالات متحده و کانادا راه افتاد و به عنوان بخشی از توسعه آن به کل جهان، به بریتانیا هم رسیده است.

در آن زمان، این شبکه اجتماعی گفت: «ما به کار بر روی ویژگی‌هایی که به شما کمک می‌کند تا از تجارات کوچکی که به آنها علاقه دارید حمایت کنید، ادامه خواهیم داد.»

این به‌روز‌رسانی اینستاگرام در پی اقدام اخیر واتس‌اپ، شرکت دیگر متعلق به فیسبوک، انجام می‌گیرد که برچسب‌هایی جدیدی ارائه کرد که به مردم امکان می‌دهد درباره ابعاد مختلف این بیماری عالم‌گیر با هم ارتباط بگیرند.

این برچسب‌ها که طی همکاری با سازمان جهانی بهداشت طراحی شده‌اند، برای کمک به کاربران فراهم شده است تا افکار و احساسات خود را درباره قرنطینه سراسری، بهتر و دقیق‌تر با هم به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.