کدخبر :224186 پرینت
29 دی 1397 - 15:40

پست‌ بانک‌ ایران تمام شاخصه‌های یک بانک مردمی و خدمت‌رسان را دارد

مدیرعامل پست بانک ایران، درمراسم معارفه مدیر امورسرمایه‌انسانی و پشتیبانی، گفت: این بانک با عملکرد موفق درحوزه‌های مختلف نشان داده است که تمام شاخصه‌های یک بانک مردمی و خدمت رسان را دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر خسرو فرحی، تصریح کرد: نیروی انسانی جهت‌دهنده مسیر رشد سازمان‌هاست و فعالیت در این بخش نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر آینده‌نگری است.

وی، لزوم افزایش سطح اثربخشی و بهره‌وری کارکنان درکنار برنامه‌های جذب نیرو را ضروری دانست و تصریح کرد: تعیین پست بانک ایران ازطرف دولت و وزارت ارتباطات‌و‌فناوری اطلاعات به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات، نیازمند اجرای برنامه‌های اصولی برای تأمین نیروی موردنیاز و آموزش مستمر نیروهای موجود است.

مدیرعامل پست بانک ایران، افزود: مهندس مهدی عسگری‌زاده تخصص و تجربیات موفقی در فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و تعامل با سازمان های خدمت‌رسان این حوزه دارد و مطمئناً این تجارب در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف بانک تأثیر مطلوبی خواهد داشت.

مدیرعامل پست بانک ایران در پایان این مراسم با اهداء لوح از فریدون کهزادیان مدیر سابق امور سرمایه انسانی و پشتیبانی و اکبر غلامی رئیس سابق اداره کل روابط عمومی تقدیر و حکم انتصاب مهندس عسگری‌زاده را به عنوان مدیر جدید امور سرمایه انسانی و پشتیبانی این بانک اهدا نمود.

گفتنی است، مهندس عسگری‌زاده پیش از این، مسئولیت‌های مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل تعاون، مدیرکل ثبت احوال، مدیریت سازمان ملی جوانان استان هرمزگان را برعهده داشته است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.