کدخبر :224016 پرینت
25 دی 1397 - 16:18

ارائه‌ی خدمات 24 ساعته‌ی خانگی و اداری به کاربران در اپلیکیشن "کنترات"

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌گوید: امروزه تکنولوژی و ارتباطات زندگی روزمره مردم را دچار تحول اساسی کرده است، سادگی و راحتی یکی از دستاوردهای تکنولوژی است و می‌تواند منجر به کاهش قیمت‌ خدمات و بهبود ارایه خدمات شود.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مقداد میرزایی، مدیرعامل استارت‌آپ کنترات در نشستی خبری، گفت: «این استارت‌آپ موفق به دریافت زیست‌بوم خلاق شده است و در تلاش است تا تمامی خدماتی را که در بخش اداری و خانگی قابل ارائه است را در این اپلیکیشن جانمایی کند.»

وی افزود: «افزایش اشتغال برای نیروهای متخصص که سرمایه اندک دارند، کاهش آلودگی هوا و ترافیک و کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان از جمله مزایایی است که با استفاده از خدمات این استارت‌آپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.»

میرزایی تعداد کابران فعال این استارت‌آپ را 15 هزار نفر اعلام کرد و افزود: اپلیکیشن خدمات اداری و خانگی در قالب یک استارت‌آپ از تیر ماه امسال وارد فضای کسب و کارهای اینترنتی شده است و در تلاش است خدماتی را با قیمت کم‌تر و کیفی‌تر به مشتریان ارائه دهد، ارائه این خدمات به کاهش قیمت‌ها و رقابتی‌تر شدن ارائه خدمات منجر می‌شود. 370 متخصص در قالب شرکت یا اصناف دارای جواز کسب جذب این اپلیکیشن شده‌اند و حدود 4500 متخصص را تحت مدیریت خود قرار داده‌اند.

میرزایی عنوان کرد: «اپلیکیشن متصل‌کننده بین متخصص و کاربر است. درخواست کاربر در اپلیکیشن ثبت می‌شود و متخصص با کاربر تماس می‌گیرد. اگر متخصص درخواست را لغو کند، بخش پشتیبانی با پی‌گیری‌هایی که انجام می‌دهد، متخصص دیگری را برای کاربر انتخاب می‌کند.»

وی با بیان اینکه 20 شاخه و 300 زیرشاخه برای اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری تعریف شده است گفت: خدمات ساختمان، اتومبیل، پزشکی، دامپزشکی، قالی‌شویی، خشک‌شویی، پست، تعمیر لوازم خانگی، برگزاری مجالس و مهمانی، رویدار و همایش، خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، آموزش، خدمات کامپیوتر، شبکه و اینترنت، اجاره وسیله نقلیه، تعمیرات مبل، امور باغبانی و فضای سبز از جمله خدماتی است که این استارت‌آپ در تلاش است تا با بهترین کیفیت و رقابتی‌ترین قیمت انجام آن‌ را در اختیار کاربران قرار دهد.

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیرعامل استارت‌آپ کنترات گفت: «امروزه تکنولوژی و ارتباطات زندگی روزمره مردم را دچار تحول اساسی کرده است، سادگی و راحتی یکی از دستاوردهای تکنولوژی است و می‌تواند آرامش ‌خاطر و اطمینان بیشتری را برای مردم به همراه آورد.»

وی ادامه داد: «همان‌طور که مردم امروز به راحتی و با استفاده از گوشی هوشمند خود با هزینه عادلانه و چند لمس ساده سرویس تاکسی خود را دریافت می‌کنند این امکان وجود دارد که با همین شیوه ساده در محل خود شاملمنزل، محل کار یا هر جای دیگر خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت، در سریع‌ترین زمان و با آرامش خاطر از ارائه‌دهنده سرویس خود دریافت کنند و از تجربه آن با صرفه‌جویی در هزینه و زمان بهره‌ ببرند.»

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیرعامل استارت‌آپ کنترات گفت: «کنترات، سایت و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری است و مشتریان به‌صورت 24 ساعته می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن ثبت کنند و از پیگیری در رسیدگی به درخواست‌های خدمات خانگی و اداری خود مطمئن شوند.»

عضو صنف فن‌آوران رایانه تهران گفت: «تاکنون 400 قرارداد با شرکت‌های مختلف منعقد شده است و ایده اولیه این فعالیت‌ اقتصادی در دانشگاه شهید بهشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.»

میرزایی خاطرنشان کرد: «این استارت‌آپ در تلاش است بهترین افراد متخصص در حوزه خدمات آنلاین خانگی و اداری را گردهم جمع کند و تلاش کرده است تا قیمت‌های دقیق بازار را جمع‌آوری کرده و در خدماتی که قیمت شفاف دارند به مشتریان اعلام کنند. مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری کنترات درخواست خود را ثبت کنند و قبل از نهایی شدن سفارش و وارد کردن شماره همراه خود فاکتور سرویس موردنظر خود را از متخصص دریافت کنند.»

وی ادامه داد: «اپلیکیشن این استارت‌آپ از اپ‌استور ایرانی قابل دریافت است و برای اندروید نیز از کافه‌بازار، مای‌کیت، ایران‌اپس، اول مارکت و چارخونه قابل دانلود است.»

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.