انتخاب گزینشی رسانه ها توسط روابط عمومی وزارت ارتباطات!
در صفحهی نخست سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بخشی با عنوان رسانه های وجود دارد که با انتخب گزینشی، تنها برخی از رسانه ها که حتی برخی از آنها مجوز انتشار از وزارت ارشاد هم ندارند، قرار داده شده است.
به گزارش خبرنگار سیتنا، با ورود به صفحه اصلی سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان رسانه ها (لینک) مواجه می شوید که با ورود به این صفحه رسانه های انلاین و مکتوب با جداسازی موضوعی مورد تفکیک قرار گرفته اند.
فارغ از این موضوع که انتخاب گزینشی رسانه ها توسط روابط عمومی یک وزارتخانه، اقدامی حرفهای و صحیح نیست و بر شیوهی تعامل این وزارتخانه با رسانه ها تاثیرگذار است، مشخص نیست که این لیست از چه معیاری پیروی می کند که حتی برخی از رسانه های قرار گرفته در این لیست، حتی مجوز انتشاز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ندارند.
جالب تر آنکه حتی نام برخی رسانه ها هم در این لیست به اشتباه درج شده اند و لینک داده شده به برخی رسانه ها هم صحیح نیست.
پیشنهاد می شود روابط عمومی وزارت ارتباطات به جای برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزهی رسانه که در چارچوب فعالیت و دایرهی اختیارات این روابط عمومی نیست، نسبت به اصول اولیهی شناخت رسانه ها اقدام نماید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید