کدخبر :215154 پرینت
14 تیر 1397 - 00:51

دکتر محمدرضا زارع، مدیرکل شرکت ارتباطات زیرساخت استان البرز شد

مراسم تودیع مهندس محمد هاشم خانی و معارفه دکتر محمد زارع، مدیرکل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت استان البرز با حضور استاندار البرز و تنی چند از مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این مراسم دکتر نجفی استاندار استان البرز با ارائه گزارشی از ظرفیت های موجوددر استان بر ضرورت تسریع در ایجاد بسترهای رشد و توسعه استان البرز در بخش ارتباطی تاکید کرد و گفت: استان البرز به عنوان یکی از استان های قطب علم و فناوری کشور بوده و به همین دلیل وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات توجه ویژه ای به توسعه ارتباطی استان در همه ابعاد دارند.

وی، افزود: خدمات حوزه ICT محوری ترین شاخص ضروری برای توسعه همه بخش های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی استان است و ما یقینا حامی برنامه های اجرائی شرکت ارتباطات زیرساخت در استان خواهیم بود.

مهندس خضردوست، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت هم ضمن تشکر از حمایت ها و توجه خاص مجموعه استانداری به حوزه ICT استان بویژه شرکت ارتباطات زیرساخت، به ارائه گزارش مختصری از نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در ایجاد و توسعه شبکه ملی اطلاعات پرداخت و اظهار داشت: توسعه کسب و کارهای نوین، تسهیل امور و دسترسی به خدمات دولت بر بستر شبکه ملی اطلاعات و ایجاد و توسعه دولت الکترونیک نیازمند همدلی و همراهی تمامی مدیران حوزه ICT در سطح استان است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.