توفنورد آلمان فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان را تایید کرد
گواهینامه ایزو 10002:2014مربوط به فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان از سال 1390 با استقرار سیستمها و روشهای مناسب در بانک پیادهسازی و عملیاتی شده است و از سال 1394 تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد قرار گرفته است.
براساس این گزارش، پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایتهای مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو 10002:2014صادر شد.
پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد در هفته گذشته، گواهینامه ایزو 10002 بانک سامان برای دومین سال متوالی و یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.
این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانالهای مختلفی همچون وبسایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایتهای مشتریان میکند و فرایند رسیدگی به شکایتها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید