کدخبر :213606 پرینت
07 خرداد 1397 - 23:22

اعتراض به عضویت بدون اطلاع، در پیام‌رسان سروش/ مدیر سروش: تکذیب می‌کنم

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که پروفایل آنها با استفاده از نام و شماره تلفن خودشان در پیام‌رسان سروش ساخته شده بنابراین بدون این‌که خودشان در جریان باشند، از کاربران آن پیام‌رسان محسوب می‌شوند؛ اگرچه میثم سیدصالحی، مدیر پیام‌رسان سروش این موضوع را تکذیب کرده است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سایت جماران، نوشت: مدیر پیام‌رسان سروش در مجلس در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در مورد عضویت افراد بدون اطلاع آنها در سروش و حتی در مواردی استفاده از عکس آنها گفته است که این عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، مستند نیست. اشاره سیدصالحی به اسکرین‌شات‌هایی است که این کاربران در تایید گفته‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

دروغگو کم حافظه است . اونهایی که قبلا مردم رو از ناطق نوری میترسوندند میگفتن ناطق نوری نمیخواییم مجلس زوری نمیخواییم . حالا شعارشون عوض شده میگن عضویت زوری نمیخواییم . مشکل امنیت پیامرسان داخلی رفع شد؟ هر روز یه چیزی رو پیدا میکنن برای خراب کردن تولیدات داخلی . اون زمانی که جو رسانه ای علیه پیامرسان داخلی نبود ، عضو شدن ، حالا یادشون رفته .
واقعا مسخره است یعنی تو ایران یک محمود صدر داریم و اون هم این آقاست. تازه نام کاربریش در برنامه دیگه m.sadri هستش و اینجا نام کامل نوشته.
سروش شماره منو گرفته پروفایلمو گرفته هر روزم آپدیت می کنه حتی پیام از طرفم میفرسته و حتی پاسخم میده .. سه تا دوست پیدا کرده با هم رفتن شمال. عکسشونم با هم گذاشته تو پروفایل. تازه از طرف منم اومده اینجا کامنت گذاشته.
و الا من الان خوابم.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.