کدخبر :206932 پرینت
10 بهمن 1396 - 09:21

محصولات پریمیوم و پیشرفته ال جی در جهت افزایش قدرت برند و فروش

شرکت ال‌جی با معرفی محصولات پیشرفته 2018، خود را به عنوان یک برند فوق پیشرفته واقعی معرفی کرده و با ادامه تمرکز روی این موضوع به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

متن خبر

سیتنا - با محصولات فوق پیشرفته ال‌جی که فلسفه آنها بر پایه آرزوی ساختن یک سبک زندگی بهتر برای مصرف‌کنندگان بنا شده است، ال‌جی قصد دارد به نوآوری، بهره‌وری و استراتژی خود در بازار محصولات فوق پیشرفته ادامه دهد. امری که باعث می‌شود جایگاه شرکت ال‌جی به عنوان شرکتی نوآور با برتری در طراحی، استایل و راحتی در استفاده شناخته شود. شرکت ال‌جی قصد دارد با افزایش قدرت برند و همزمان افزایش فروش با حفظ سودآوری، به استراتژی محصولات فوق پیشرفته خود شتاب دهد.

با توجه به موفقیت ال‌جی در تغییر و آمادگی برای آینده‌ای امیدوارکننده، سال گذشته یک سال بسیار خوب برای ال‌جی محسوب می‌شود. این تغییرات شامل تغییر و بهبود ساختار سازمانی، تقویت بخش طراحی ماژولار و البته بهبود پلتفرم بهره‌وری برای بخش تحقیق، توسعه و نوآوری می‌شود.

آقای Jaewoo Sim  مدیر بازاریابی ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا می‌گوید: با توجه به آخرین گزارش ال‌جی در مورد میزان سلامت برند، بخش خاورمیانه و آفریقا در دو بخش «Brand Preference» و «Price Premium» به عنوان برترین بخش ال‌جی در بین دیگر بخش‌های ال‌جی شناخته شده است.
محصولات 2018 ال‌جی با بهترین فناوری‌های پیشرفته، طراحی روز دنیا و دقت به کوچک‌ترین جزئیات ساخته شده‌اند و می‌توانند سخت‌پسند‌ترین مشتریان را نیز جذب خود کنند. محصولاتی از جمله سری فوق پیشرفته، مدرن و جالب توجه LG SIGNATURE مثل تلویزیون انقلابی OLED، ماشین لباسشویی فوق‌العاده TWIN Wash و یخچال پیشرفته InstaView™ Door-in-Door® و دیگر محصولات با مصرف انرژی بهینه که همه نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند.

در سال 2018، شرکت ال‌جی قصد دارد تمرکزش را روی معرفی خود به عنوان برندی واقعا فوق پیشرفته بگذارد. آن هم به وسیله عرضه محصولات پیشرویی که بازار را تغییر ‌می‌دهند.

آقای کوین چا، مدیرعامل ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا در مورد برنامه ال‌جی برای سال 2018، می‌گوید: تقویت بخش طراحی ماژولار، تلاش برای استانداردسازی و همچنین بهتر کردن پلتفرم بهره‌وری که باعث ساخت یک چرخه برای رسیدن به افزایش همزمان فروش و سود، به عنوان مشخصه‌های اصلی رسیدن به رشد و سود‌دهی ال‌جی در سال 2018 شناخته می‌شوند و مزیت رقابتی ال‌جی در محصولاتش را حفظ کرده و آنها را بی‌رقیب می‌کنند. البته این همه برنامه نیست. ما در بیانیه جدید خود اعلام کرده‌ایم که ابزار توسعه هوش مصنوعی خود را در اختیار تمام شرکت‌هایی که در راستای سرعت بخشیدن به عرضه محصولات جدیدی که مجهز به آخرین فناوری حرکت می‌کنند، خواهیم گذاشت.

شرکت ال‌جی در سرتاسر دنیا به استفاده از فناوری نسل بعد مثل هوش مصنوعی و کلان‌داده(Big Data) کسب‌وکار همراه با راهکار های مدیریتی متناسب ادامه خواهد داد. همچنین همکاری‌های خود با دیگر سازمان‌ها را گسترش می‌دهد تا یک سیستم برای حفظ و تقویت نقش رهبری خود در این عصر همگرایی بسازد.

فناوری اختصاصی هوش مصنوعی ال‌جی که بر پایه یادگیری عمیق ساخته شده است در راستای سرعت بخشیدن به عرضه محصولات جدید مجهز به آخرین فناوری حرکت می‌کند. با پلتفرم‌های هوش مصنوعی نوآورانه‌ای مثل LG ThinQ، فلسفه «زندگی کن و یاد بگیر» به مرحله اجرا درآمده و محصولات با خودآموزشی به مرور زمان باهوش‌تر می‌شوند.

جدیدترین محصولات فوق پیشرفته ال‌جی، نقش رهبری ال‌جی در زمینه نوآوری را به رخ کشیده و شور و شوق این شرکت برای تولید محصولاتی مشتری‌ محور برای متحول کردن زندگی را به نمایش می‌گذارند. برترین متخصصان با دقت زیاد محصولاتی عالی را تحت فرایند ارزیابی دقیق و پیچیده، ساخته و طراحی می‌کنند تا هر محصول یک تجربه منحصربه‌فرد برای مصرف‌کننده ایجاد کند.

Jaewoo Sim می‌گوید: در راستای چشم‌انداز جهانی و پیش‌بینی آینده، ما با تاکید بر ارائه محصولات بادوام و قابل اطمینان و البته آرزوی زندگی بهتر، به دنبال تقویت خدمات پس از فروش خود هستیم. 
بررسی سلامت برند ال‌جی همچنین نشان داد که مصرف‌کنندگان منطقه خاورمیانه و آفریقا ال‌جی را به عنوان برندی خلاق، مدرن و قابل اطمینان می‌شناسند که مطابق با شرایط منطقه است. آخرین محصولات ال‌جی با طراحی قابل‌توجهی ساخته شده‌اند که علاوه بر زیبا بودن، آنها را بسیار کاربردی کرده و دروازه‌ها را به سمت عصر جدید لوازم‌خانگی و لوازم صوتی تصویری باز می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.