کدخبر :206322 پرینت
26 دی 1396 - 19:25

اولویت‌های "مجید صدری" مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

"اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران، ارتقاى کیفیت خدمات به مردم عزیز، جلب رضایت سهامداران محترم و اجراى منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم تدبیر و امید در راستاى اهداف اقتصاد مقاومتى می باشد".

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، در اولین پست اینستاگرامی اش در جایگاه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نوشت:

امام کاظم (ع) می فرمایند: همانا مهر قبولی اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا هیچ عملی از شما پذیرفته نمی شود.
این بار خداوند به بنده توفیق عنایت کرد تا در جایگاه مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران بتوانم در جهت خدمت به مردم و اعتلای کشورم گام بردارم. امیدوارم بتوانم پاسخگوی خون شهدا و کسانی که برای این مرز و بوم جان خود را فدا کردند، باشم. اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران، ارتقاى کیفیت خدمات به مردم عزیز، جلب رضایت سهامداران محترم و اجراى منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم تدبیر و امید در راستاى اهداف اقتصاد مقاومتى می باشد. بی شک دعای خیرتان و پیشنهاداتتان به من برای پیمودن این مسیر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام و عرض ادب :
خدای را شاکریم در شروع بکار حضرتعالی به عنوان مدیر محترم ارشد مخابرات ایران اشاره ای نمودید به دغدغه اصلی سرمایه واقعی شرکت که همان نیروی انسانی می باشد . حال به نظر بنده حقیر در راستای سیاست های کاری اولیه حضرتعالی نگاه عمیق و کارشناسی شده به امنیت شغلی مجموعه همکاران در تمامی رده ها و همگون سازی نگاه واقعی مدیران محترم مناطق به موضوعات مختلف شرکت و تناسب سازی جایگاه پست های مدیریتی با تخصص همراه با تعهد و . . . از جمله مواردی است که نیاز به بازسازی در شرکت دارد در جهت رسیدن به آن اقتصاد مقاومتی که دغدغه اصلی مقام عظمای ولایت می باشد . با تشکر

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.