لزوم همسو شدن رویکردهای پست ایران با تغییرات جهانی
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر ارائهی خدمات پستی در خطوط ارتباطی جهت رفاه حال هموطنان تأکید کرد.
به گزارش سیتنا، مهندس نعمتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، در جریان بازدید از اداره کل پست استان تهران و تجزیه و مبادلات، با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه کشور و اساسنامه جدید این شرکت، ارائه خدمات در دفاتر ICT روستائی را از جمله وظایف تکلیفی پست برشمرد و دستگاه های اجرائی را دعوت به واگذاری خدمات به بخش پست کرد.
وی ارائه خدمات از درگاه پست را در راستای بهبود شاخص رفاه مردم و کاهش هزینه های سربار اجتماعی دانست و گفت: با ایجاد یک پنجره واحد برای ارائه خدمت به مردم، از سرگردانی مردم کاسته و بر کیفیت خدمات افزوده خواهد شد، ضمن آن که از این طریق عرصه رقابت در خدمات پستی گسترده تر و از نظر هزینه نیز برای مشتریان مقرون به صرفه است.
مدیرعامل شرکت پست با تأکید بر حضور پست در فرودگاه ها و پایانه های مسافری قطارهای بین شهری، این امر را در راستای خدمت رسانی مناسب تر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان دانست.
مهندس نعمتی خواستار همسو شدن رویکردهای پست بین الملل با تغییرات جهانی شد و اظهار امیدواری نمود با تعامل بیشتر و ارتباط فراگیرتر همپای تحولات جهانی پیش رفت.
معاون وزیر ارتباطات ورود رقبا در حوزه خدمات پستی را به نفع مردم دانست و استفاده از ظرفیت های شبکه در ارائه خدمات، به خصوص بخش های تخصصی مانند تمبر، بانک های اطلاعاتی و درگاه پست را برای پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه سازمانی مهم و موثر برشمرد.
رئیس هیات مدیره شرکت ملی پست با توجه به نقش پست در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: با اجرای مناسب و با کیفیت دو پروژه بزرگ سیماک و جی نف، راه حضور و مشارکت شبکه پستی در پروژه های بزرگ ملی را هموار نموده و به تثبیت جایگاه پست کمک نمائیم.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در اساسنامه و تأکید بر ایجاد زیر ساخت های مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز جامعه در سطح شبکه پستی افزود: توسعه بازار خدمات پستی ایجاب می کند به سرعت خودمان را برای عرضه سرویس های جدید آماده نماییم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید