کدخبر :202921 پرینت
07 شهریور 1396 - 18:10

یک انتقاد به شرکت پست؛

کاش عکس شهید حججی را در کنار قاتلش تمبر نمی کردید!

"کاش شرکت پست به جای انتخاب این عکس برای تمبر و تقدیم آن در تابلویی در این ابعاد بزرگ به خانواده شهید حججی، یک عکس تکی از شهید را انتخاب و آن را تمبر می‌کرد که هر زمان خانواده‌ی شهید به این تابلو نگاه می‌کنند عکس قاتل فرزندشان را در کنار شهید نبینند".

متن خبر

مونا ارشادی فر - سیتنا - آغازبکار رسمی مهندس محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، با یاد شهدا و شهید مدافع حرم محسن حججی طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد و در این مراسم از تمبر شهید محسن حججی رونمایی شد و قاب این تمبر در ابعاد بزرگ تقدیم خانواده شهید شد.

اگرچه این اقدام ارزشی وزیر جدید ارتباطات در راستای یاد شهدا اقدامی قابل تحسین است، ولی بدسلیقه‌‌ای شرکت پست در انتخاب عکس تمبر، قابل تامل است.

کاش شرکت پست به جای انتخاب این عکس برای تمبر و تقدیم آن در تابلویی در این ابعاد بزرگ به خانواده شهید حججی، یک عکس تکی از شهید را انتخاب و آن را تمبر می‌کرد که هر زمان خانواده‌ی شهید به این تابلو نگاه می‌کنند عکس قاتل فرزندشان را در کنار شهید نبینند.

به نظرم شاید باید در انتخاب عکس‌ها مخصوصا در این گونه موارد، تیم کاربلدی تصمیم گیری کنند و در انتخاب عکس ها همه جوانب امر را بسنجند.

این یک انتقاد بود به شرکت پست، نه به عنوان یک فعال رسانه‌ای این حوزه، بلکه به عنوان یک شهروند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

این قاتلش نیست، این فقط اسیرش کرد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.