تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان شرکت، از تشکیل کمیته ارتباطات در راستای تحقق این هدف خبر داد.
به گزارش سیتنا، دکتر سراییان با تشریح اصول فرهنگسازی سازمانی به منظور تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی افزود: با هدف حفظ منافع سهامداران، کارکنان و مشتریان به دنبال پیاده سازی نوعی از ارتباطات هستیم که ضامن تحقق منافع تمام ذی نفعان شرکت باشد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازمانی شرکت مخابرات ایران بهعنوان مجموعهای از باورها و ارزشهای مشترک بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثرگذار بوده و میتوان آن را نقطه شروعی برای حرکت و پیشرفت به شمار آورد.
دکتر سرائیان تصریح کرد: در گذشته تصور بر این بود که سازمان یک وسیله یا ابزاری ست که میتوان با استفاده از آن یک گروه از افراد را کنترل و کارهای آنها را هماهنگ کرد، اما اکنون کل سازمان را به عنوان یک فرهنگ به حساب آورده و برای تقویت ارتباطات در آن برنامه ویژه ای طراحی کرده ایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مدیران ارشد، نقش اساسی در شکلگیری این فرهنگ ایفا میکنند. اصول اعتقادی ، اهداف و رفتار مدیران ارشد سازمان، مشخصکنندۀ نوع انتظارات حال و آیندۀ سازمان هست و این اعتقادات و رفتارها توسط مدیران سازمان به زیرمجموعه منتقل میشود.
دکتر سراییان افزود: بنابراین کمیته ارتباطات در شرکت مخابرات ایران با حضور دکتر نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان، آقای دیانی، معاون توسعه سرمایه انسانی و مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل تشکیل شده و به منظور تحقق اهداف یاد شده فعالیت خواهد کرد.
وی افزود: برنامه این کمیته در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شده که برنامه نخست تا پایان نیمه اول سال جاری اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: کمیته ارتباطات در بخش های مختلف شرکت، نقش مهمی در پیاده سازی صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی با مخاطبان و ذی نفعان شرکت ایفا خواهد کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید