کدخبر :199410 پرینت
31 فروردین 1396 - 08:46

"شاتل" محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور شد

در چهارمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، گروه‌ شرکت‌های شاتل موفق به دریافت تندیس محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شاتل، در مراسم اختتامیه این جشنواره که به همت شرکت فناوران نواندیش ویژن در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، تندیس زرین محبوب‌ترین برند در میان شرکت‌های خدمات اینترنتی به شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) اعطا شد.

شاتل برای چهارمین سال پیا‌پی توانسته است در رقابت با دیگر شرکت‌های فعال اینترنتی، تندیس زرین و عنوان محبوب‌ترین برند اینترنتی کشور را به خود اختصاص دهد.

در این جشنواره، هواداران برندها به عنوان مهم‌ترین داوران انتخاب برندهای برتر حضور دارند. این جشنواره از کلیه مصرف‌کنندگان ایرانی دعوت می‌کند تا ضمن حضور در نظرسنجی جشنواره، ضمن کمک به برندهای محبوب‌شان، زمینه انتخاب برترین برندهای بازار را برای قدردانی از آنها فراهم آورند.

نظرسنجی این دور از جشنواره 25 آذر 95 شروع و 25 بهمن 95 نیز پایان یافت. بر اساس اعلام سایت irantopbrands، در نظرسنجی چهارمین جشنواره برند محبوب، 1میلیون و 275 هزار رای مردمی جمع آوری شد تا مبنای انتخاب برندهای محبوب باشد.

همچنین بر اساس نتایج نظرسنجی، برندهایی که در هر گروه حائز بالاترین تعداد آرای مردمی شده باشند به عنوان محبوبترین برند گروه کالایی موردنظر خود معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.