کدخبر :199253 پرینت
22 فروردین 1396 - 10:33

بسته‌های روتر نسل سوم و چهارم رایتل بخرید، گوشی هوشمند نسل چهارم جایزه بگیرید

کانال رایتل نوشت: مشترک گرامی در فروردین ماه یک فرصت خوب دارید تا با خرید یکی از بسته‌های روتر نسل سوم و چهارم رایتل، در قرعه‌کشی 5 عدد گوشی هوشمند نسل چهارم مدل Neffos C5 Max TP702A شرکت کنید و یکی از برندگان خوش شانس ما باشید.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از سایت رایتل، چنانچه برای اتصال به اینترنت پرسرعت نسل سوم و چهارم رایتل نیاز به یک مودم قدرتمند دارید، خرید روتر رایتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این روتر قابلیت اتصال به اینترنت را برای تعداد زیادی از کاربران به‌صورت همزمان با استفاده از سیم‌کارت‌های رایتل فراهم می‌کند. در صورت استفاده همزمان چند نفر از اینترنت، پهنای باند بین کاربران تقسیم می‌شود.

با قرار دادن سیم‌کارت رایتل در روتر، این دستگاه مانند یک مودم بی‌سیم (Wi-Fi) عمل می‌کند. در این حالت، مودم در فهرست Wi-Fi هر دستگاه گیرنده با پشتیبانی از قابلیت بی‌سیم قابل رویت می‌شود.

با انتخاب نام روتر در فهرست مربوط و وارد کردن رمز اتصال به آن، کاربران می‌توانند به راحتی از اینترنت پرسرعت رایتل استفاده نمایند. هر نوع دستگاه با قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi مانند انواع تلفن همراه، رایانه شخصی و تبلت می‌تواند از طریق روتر به اینترنت متصل شود.

در همین حال، کانال تلگرام رایتل هم نوشت: مشترک گرامی در فروردین ماه یک فرصت خوب دارید تا با خرید یکی از بسته‌های روتر نسل سوم و چهارم رایتل، در قرعه‌کشی 5 عدد گوشی هوشمند نسل چهارم مدل  Neffos C5 Max TP702A شرکت کنید و یکی از برندگان خوش شانس ما باشید.

اطلاعات بیشتر در: www.rightel.ir/modems#router

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.