کدخبر :196004 پرینت
05 بهمن 1395 - 16:21

ویدئوی حرکات غیرعادی پسر ترامپ، میلیون ها بار دیده شد!

صفحه رسمی شبکه سی ان ان بر روی فیسبوک ویدئویی از بارون پسر کوچک ترامپ در مراسم رسمی اولین حکم توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید امریکا را منتشر کرد که در آن، بارون حرکات عجیب و غیر عادی انجام می دهد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در این مراسم که خانواده ترامپ نیز حضور داشتند، بارون با انجام حرکات کودکانه ای با خواهر زاده اش شوخی می کرد.

این ویدئو تنها چند ساعت پس از انتشار در شبکه های اجتماعی ، میلیون ها بازدید داشته است. پیش از این نیز ویدیویی از حرکات عجیب بارون در جریان مراسم تحلیف پدرش منتشر شده بود.

بارون کوچکترین فرزند ترامپ است که مانند پدرش همواره با لباس رسمی در انظار ظاهر می شود. این امر باعث شده است تا بسیاری، این نوع لباس پوشیدن برای نوجوانی در سن سال او را امری غیر عادی بدانند.

این ویدئو را ببینید: (اینجا)

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

خب این کجاش حرکات غیر عادیه. همه مردم دنیا وقتی یه بچه کوچولو می بینن ذوق بازی کردن با اونو دارند. چه برسه به پسر ترامپ که یه وجوونه.
شما رو بخدا سعی کنید برای بهتر دیده شدن سایت هاتون اخبار رو درست بنویسید. اینقد در تیترهاتون کلمات عجیب غزیب و غو گونه بکار نبرید.
مردش هم باشید و نظرمو چاپ کنید.
کجای این حرکت آخه غیر عادیه ...!!!!!؟ پسر ترامپ سنی نداره طبیعیه که بخواد بازیگوشی داشته باشه . این حرکت نشون دهنده قلب پاک و بی آلایش این پسره نه حرکت غیر عادی ...
این حرکات اصلا غیر عادی نیست اگر با خواهرزادهاش بازی نمیکرد طبیعی نبود.
ترو خدا این کجاش حرکت غیر عادی بود نه بازی کردن با به بچه و سر شوق اومدن حرکت عجیب هست واقعا که

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.