کدخبر :192941 پرینت
01 آذر 1395 - 22:11

آنچه باید درباره برند رایتل بدانید

برند، از ارزشمندترین دارایی های نامشهود و عامل تمایز شرکت ها برای مشتریان است. ارزش مالی برند در مدیریت استراتژیک، تعاملات مالی و دعاوی قضایی کاربرد دارد. مشخص بودن ارزش مالی برند شرکت، مزیتی در اخذ تسهیلات محسوب می شود. صنعت ارتباطات، از جمله صنایعی است که برآورد ارزش مالی برند در این صنعت حائز اهمیت است.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، امروز اول آذر ماه، سالگرد رونمایی از برند رایتل است. رایتـل با کلمه‌های"رای" یعنی خرد و" تل"مخفف Telecommunication به معنی ارتباطات ساخته شده که در کنار هم تلفن هوشمند معنی می‌دهد. یکی از ارزش‌های اصلی برند رایتل، اخلاقی بودن و تعهد (Commitment) است.

با تحقیقات و مطالعات صورت گرفته مشخص شد که بهترین پوشش آنتن‌دهی موبایل زمانی به دست می‌آید که امواج آنتن‌های BTS با هم تداخل و هم‌پوشانی داشته باشند تا نقطه کوری باقی نماند. در ضمن از آنجا که بنیان این اپراتور بر اساس نسل سوم تکنولوژی تلفن‌های همراه یا همان (3G) است، سه موج از این امواج به نشانه نسل سوم ترسیم و با هم آمیخته گردید. بنابراین در لوگوی رایتل، هم فرم انتشار امواج آنتن‌های BTS ، هم پوشش‌دهی کامل آنتن، هم نسل سوم تکنولوژی موبایل و هم تعهد نسبت به مشتریان نهفته است.

همچنین یکی از پارامترهای مورد نظر مشتری و در واقع از ارزش‌های دیگر برند رایتل سادگی بود که تلاش شد با بدست آوردن یک فرم مدوّر (دایره‌ای) حداکثر سادگی را در ذهن مخاطب متبادر نماید.

از آنجا که یکی دیگر از ارزش‌های اصلی برند رایتل، هیجان تعریف شده بود، این لوگو بصورت سه بعدی طراحی شد و همین به آن حالتی مدرن، امروزی و مهیج می‌دهد.

رایتـل به رنگ بنفش ارغوانی طراحی شده است تا علاوه بر ایجاد تمایز با سایر برندهای تلفن‌های همراه کشور، بتواند با مخاطبان خود ارتباط صمیمی و مهیجی برقرار کند و همچنین خاکستری 80 درصد برای لوگوتایپ انتخاب شده و دو رنگ سبز و بنفش یاسی هم به عنوان رنگ های فرعی انتخاب شدند.

برای تایپوگرافی و نوشتار نام رایتل، فونت جدیدی طراحی شده است که بتواند با استراتزی و هویت برند هماهنگ باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.