کدخبر :191097 پرینت
31 شهریور 1395 - 00:33

شماره‌ی فراگیر رایتل؛ راهکاری منحصربفرد برای مشترکین سازمانی

شماره‌ی فراگیر رایتل خدمتی است که یک شماره به سازمان اختصاص داده می شود که تمامی مخاطبان آن سازمان، با این شماره تماس گرفته و تماس‌های ورودی بر اساس رویه‌ها و اولویت‌های کاری، بین بخش‌های مختلف و حتی کارکنانی که در خارج از سازمان هستند، توزیع می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، شماره‌ی فراگیر (UAN) رایتل راهکاری است که در این خدمت، یک شماره به سازمان اختصاص داده می شود که تمامی مخاطبان آن سازمان، با این شماره تماس گرفته و تماس‌های ورودی بر اساس رویه‌ها و اولویت‌های کاری، بین بخش‌های مختلف و حتی کارکنانی که در خارج از سازمان هستند، توزیع می‌شود.

در این راهکار، نحوه‌ی توزیع تماس‌ها بر اساس پارامترهایی از قبیل زمان، مکان، شماره‌ی تماس‌ گیرنده، پیش شماره، حجم تماس و غیره نیز امکان پذیر است.

قابلیت‌ها:

  •     واگذاری یک شماره اختصاصی و یا سرشماره به مشترکین سازمانی جهت ارائه به مخاطبان آن‌ها
  •     توزیع تماس‌های ورودی سازمان بر اساس سیاست‌های داخلی
  •     محدود کردن زمان تماس مشتریان (تمام روز یا ساعات خاصی از روز)
  •     تنظیم چندین شماره برای یک نفر (شماره محل کار، موبایل، منزل و غیره) جهت برقراری ارتباط با وی
  •     قرار دادن رمز عبور بر روی تماس‌های ورودی و خروجی
  •     تعریف فهرست شماره‌های مجاز/ غیرمجاز برای تماس گیرندگان

کاربردها:

  •     توزیع سفارشات تلفنی به مناسب‌ترین شماره مقصد بر مبنای مکان تماس‌گیرنده
  •     توزیع تماس‌های سازمان‌ها و موسسات بازرگانی و مالی از قبیل بانک‌ها و غیره به مناسب‌ترین شعبه بر مبنای زمان تماس (ساعت‌های کاری یا غیرکاری، تعطیلات مناسبتی، آخر هفته)

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص این راهکار به بخش تجاری سایت رایتل مراجعه کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.