خدمات الکترونیک تامین اجتماعی مهمترین راهبرد برای افزایش رضایت مراجعین است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: خدمات الکترونیک تامین اجتماعی مهمترین راهبرد برای افزایش رضایت مراجعین است.
به گزارش سیتنا، دکتر داود علیمحمدی در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته دولت گفت: یکی ازخواسته ها وانتظارات منطقی مراجعین وبیمه شدگان برای دریافت خدمت، عدم مراجعه حضوری به سازمان ها و یا کاهش حضور برای دریافت فرایند دریافت خدمت است.
وی با اشاره به روند بسیار مطلوب سازمان تامین اجتماعی برای الکترونیکی کردن خدمات در سال های اخیر گفت: در بخش های بیمه ای بسیاری از فرایند های خدمت به روش الکترونیکی انجام می شود ودر بخش درمان نیز در حوزه درمان غیر مستقیم شاهد تحولات بسیار مناسبی برای کاهش مراجعه حضوری به دفتر اسناد پزشکی بوده ایم.
دکتر علیمحمدی افزود: در سال گذشته بیش از ٩۶ هزار نسخه دارویی وبیش از ۵۶ هزار نسخه پاراکلینیکی به روش اینترنتی تایید شده است که می توان تاثیر مثبت خدمات الکترونیک را در این بخش به خوبی مشاهده کرد.
وی در خصوص اهمیت خدمات الکترونیک در افزایش رضایتمندی مراجعین گفت: در مراکز درمانی سرپایی و بستری با توجه به اینکه سال هاست پذیرش بیمار به روش الکترونیکی انجام می شود، در سال گذشته نیز با توجه به راه اندازی سیستم نرم افزاری بیمارستانی وثبت اطلاعات درمانی بیمه شدگان، فرایند ارائه خدمت را موثرتر ودقیق تر کرده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خاطر نشان کرد: گسترش خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی یکی از بهترین راهبرد های سازمان در بهبود پاسخگویی دقیق تر،سریع تر و موثر تر در ارائه خدمات به بیمه شدگان و مراجعین بوده است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید