کدخبر :189390 پرینت
13 مرداد 1395 - 11:19

"یالثارات" علی‌رغم لغو مجوز و توقیف، باز هم منتشر شد!

هفته‌نامه‌ی یالثارات که توقیف و لغو مجوز شده بود، امروز چهارشنبه (13 مرداد) نیز شماره‌ی جدیدش را منتشر کرد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، گفته بود: هفته‌نامه‌ی یالثارات الحسین در ١۴ دی ٩۴ با رای اکثریت اعضای هیات نظارت بر مطبوعات و به دلیل تخطی های مکرر از حدود مطبوعات مندرج در ماده‌ی ۶ قانون مطبوعات، لغو مجوز شد و همان زمان هم از فهرست نشریات دارای مجوز خارج شد، ولی این نشریه با حکم موقت قوه قضائیه منتشر می‌شد.

سیدعلاءالدین ظهوریان، افزوده بود: در جلسه‌ی سوم مردادماه هیات نظارت بر مطبوعات، تخلفات جدیدی از این هفته نامه سر زده بود که به دادسرا ارجاع شد. متاسفانه در شماره‌ی بعدی نشریه نیز با انتشار تصاویر، تیتر و متنی راجع به برخی هنرمندان کشور مطابق بندهای ٢ و ٨  ماده ۶ قانون مطبوعات، تخلف دیگری رخ داد که علاوه بر واکنش های هنرمندان، واکنش مسئولان را نیز در پی داشت که این تخلف هم برای دادسرا ارسال شد؛ چرا که مصداق اصرار بر تخلف هم است.

اما در نهایت باز هم این نشریه منتشر شد و در این شماره‌ی یالثارات، عباس شعبانی (نویسنده یکی از مقاله‌ها) با تایید مطلب هفته گذشته نشریه یالثارات تاکید کرده است که جشن حافظ موقعیت بسیار خوبی بود که در نهایت به نمایشی از والنگاری رفتاری و اجتماعی و پوششی در سینمای ایران بدل شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.