تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از تراکنشهای الکترونیک
عضو هیأت مدیره بانک ملی اظهار داشت: در حال حاضر تراکنشهای حضوری در شعب هنوز زیاد است که باید با افزایش انگیزه و ارایه آگاهی لازم به مشتریان، زمینهساز تشویق آنها به سمت استفاده بیشتر از تراکنشهای الکترونیکی شویم.
سیدولیاله فاطمی اردکانی تصریح کرد: برای ارتقای جایگاه بانک در جامعه نیازمند به روزآوری فناوری و حرکت به سمت فناوری مدرن هستیم که حرکت در این راستا موفقیت آمیز شروع شده است.
وی افزود: در حال حاضر تراکنشهای حضوری در شعب هنوز زیاد است که باید با افزایش انگیزه و ارایه آگاهی لازم به مشتریان، زمینهساز تشویق آنها به سمت استفاده بیشتر از تراکنشهای الکترونیک شویم.
فاطمی اردکانی افزود: باید با شناخت و ارائه نیازهای ویژه مشتریان و ایجاد ابزارهای تشویق برای استفاده از خدمات الکترونیک،زمینه خلوت شدن شعب و پیشرفت بانک در ارتباط قوی با مشتری و نیل به جایگاه والا و حقیقی خود با مشتریان تلاش کنیم و در واقع با افزایش مشتریان وفادار و علاقه مند به بانک، میتوان گفت در کارمان موفق بودهایم.
وی ادامه داد: باید فرایندهای بانک را متناسب با نیازهای روز بازار به روز کنیم تا بتوانیم در بازار رقابت ،حضوری فعال داشته باشیم.اگر نگاه و دانش کارمندان و همکاران ما در شعب متناسب با علم روز پیش برود قطعاً در جذب مشتریان موفق خواهیم بود و میتوانیم سهم مطلوب بازار را کسب کنیم.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید