کدخبر :187315 پرینت
03 خرداد 1395 - 21:01

کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء در دانشکده‌ی پست و مخابرات برگزار شد

کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء (IOT) Internet of Things، توسط پروفسور Joseph Sifakis استاد دانشگاه پلی‌تکنیک گرونوبل فرانسه، در محل سالن کنفرانس دانشکده پست و مخابرات برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، روابط عمومی دانشکده‌ی علمی کاربردی پست و مخابرات با انتشار خبری، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی اینترنت اشیاء را شناسایی و اندازه گیری کیت های فیزیکی ارتباطات و محاسبات سرویس ها و خدمات هوشمند دانست که این فناوری (IOT)، در حوزه های اقتصادی مختلف از قبیل صنعت، کشاورزی، شهرسازی، حمل و نقل، آموزش، استاندارد، سلامت، انرژی و تولید دارای کاربرد است.

آشنایی برای توسعه‌ی حاکمیت IOT و فراهم کردن توان جامع در زمینه های کاربردی مشتری محور و حمایت از زیست بوم های شهری هوشمند و شناسایی مخاطبان (IOT) از دیگر اهداف برگزاری این کلاس می باشد.

شایان ذکر است پروفسور «جوزف سیفاکیس» ملیتی یونانی فرانسوی داشته و علاوه بر تدریس در دانشگاه، در مرکز ملی پژوهش‌های علمی فرانسه، مدیریت مرکز تحقیقات یکپارچه بحران، آزمایشگاه (RISD) «Rigorous System Design» و بنیانگذاری و مدیریت آزمایشگاهVERIMAG نیز فعال می‌باشد.

وی همچنین در سال 2007 به همراه همکارانش، برنده جایزه Turing شده است که از آن به عنوان جایزه نوبل در کامپیوتر یاد می‌شود و از سوی انجمن ماشین‌های محاسب (ACM) به اشخاصی که سهم بسزایی در زمینه کامپیوتر دارند، اعطا می‌گردد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.