مکالمات وارده به ایران بیشتر است یا خارجه؟
شرکت ارتباطات زیرساخت دو میلیارد و 200 میلیون دقیقه مکالمات بین المللی هموطنان را در سال گذشته برقرار کرد.
به گزارش سیتنا، حسین معدنی پور، مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: برقراری این حجم مکالمه در سال گذشته با تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و از طریق درگاههای بین المللی این شرکت با دیگر نقاط جهان امکان پذیر شد.
وی تصریح کرد: این مکالمات از طریق تجهیزات مداری و VoIP شرکت ارتباطات زیرساخت برقرار شده است.
معدنی پور اضافه کرد: از این میزان مکالمات سهم ترافیک صادره از ایران به مقصد دیگر کشور ها یک میلیارد و دویست میلیون دقیقه و میزان ترافیک وارده به ایران یک میلیارد دقیقه است.
وی همچنین افزود: در ایام نوروز امسال، شرکت ارتباطات زیرساخت 83 میلیون و 800 هزار دقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کردکه از این حجم مکالمه، 48 میلیون و صد هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و 35 میلیون و 700 هزار دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.
مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در ادامه گفت: اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردین بود که در این روز 9 میلیون و 600 هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.
معدنی پور تاکید کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای افزایش ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفت های 24 ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان عزیز در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید