کدخبر :184314 پرینت
13 بهمن 1394 - 13:17

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر استانی، خبر داد:

اتصال 920 روستای استان فارس به اینترنت پرسرعت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان فارس، گفت: با افتتاح امروز و در ایام دهه فجر، 920 روستای استان فارس به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند و مردم روستاهای استان فارس نیز می توانند از خدمات و سرویس های الکترونیکی استفاده کنند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی با حضور در روستای بکت استان فارس و افتتاح اینترنت پرسرعت روستایی این استان، گفت: دنیای امروز با توجه به ارتباطات نوین به دنیای کوچکی تبدیل شده و بایستی از این فرصتها به نحوی استفاده کنیم که در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: دولت تدبیر وامید اولین اولویت خود را نقض تحریم های ظالمانه قرار داد که خوشبختانه با موفقیت برجام این قطعنامه های ظالمانه لغو شد و امروز با حمایت و هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین مقاومت مردم عزیز و نیز همدلی و همزبانی بین قوای سه گانه، این موفقیت بزرگ نصیب  ملت شد.

واعظی اظهار کرد: امروز شاهد آنیم که وقتی رئیس جمهور شما بعنوان نماینده مردم به اروپا سفر می کند مورد احترام قرار می گیرد.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که اولویت بعدی را که همان اولویت اقتصادی است، اجرا کنیم چرا که مشکل امروز مردم در زمینه اقتصادی و همچنین نیاز به اشتغال است.

وی با بیان اینکه رونق کسب و کار و رونق اقتصادی در دستور کار دولت قرار دارد، ادامه داد: تلاش ما آن است که سال 95، سال شکوفایی اقتصادی باشد و بتوانیم سرمایه هایی را که در کشورهای مختلف وجود دارد، در داخل ایران استفاده کنیم و برای محصولات داخلی بازار خارجی بیابیم.

واعظی با تأکید بر ابلاغ مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی لازم است تولید محصول بومی داشته باشیم و در خارج از کشور، بازار پیدا کنیم.

وی بر ارائه تولید داخلی با کیفیت برای مردم، تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم در فضای جدیدی که در کشور بوجود آمده، بتوانیم با سرعت بیشتری مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.