کدخبر :182181 پرینت
26 آبان 1394 - 14:33

حمایت سازمان فناوری اطلاعات برای توسعه کسب‌وکارهای در حوزه ICT

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برای تحقق اقتصاد دانش بنیان، می بایست انسان دانش بنیان تربیت شود و زیرساخت آن توسعه مهارت ها است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس نصراله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، در همایش گرامیداشت پنجمین سالگرد دانشگاه فنی و حرفه ای، اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی با مهارت موجب می‌شود زمینه جذب سریعتر فارغ التحصیلان به بازار کار در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شود.

وی افزود: می بایست سیستم تعامل میان دانشگاه و صنعت بازآفرینی شود تا بتوان از سرمایه گذاری هایی که در حوزه آموزش می شود، بیشترین بهره برداری صورت گیرد.

معاون وزیر ارتباطات، گفت: جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در چرخه پیش روی اقتصاد ایران بسیار با ارزش است و می‌تواند با تربیت نیروی انسانی با مهارت نقش مهمی در این حوزه داشته باشد.

وی ادامه داد: کارآفرینان دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند با اتکا به مهارت خود، جایگاه مهمی را در نظام توسعه ایران به خود اختصاص دهند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، شرکت های کوچک و متوسط، بیش از 60 درصد فرصت های شغلی و 40 درصد ثروت آفرینی را به خود اختصاص داده اند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران آمادگی دارد تا در جهت توسعه فرصت های کسب و کار در حوزه ICT، از هر نوع نوآوری که دارای طرح تجاری مشخص باشد حمایت کرده و برای سال نخست امکاناتی نظیر هاست، و ارتباطات فنی مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار دهد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.