کدخبر :181475 پرینت
09 تیر 1394 - 18:15

حامی انحصاری والیبال ایران با طرح پاس بده هم وطن چه هدفی دارد؟

بانک سامان به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران در طول سال‌های اخیر تلاش کرده تا تمام دغدغه‌های مالی را از والیبال دور کند.

متن خبر

قرار گرفتن تیم ایران در رده A جهانی که حاصل پیروزی های درخشان تیم ملی بر رقبای شناخته‌شده بین المللی بود باعث شد تا ایران بتواند با کسب امتیازات لازم شرایط مسابقه با بزرگان والیبال جهان همچون روسیه، آمریکا و لهستان را به دست آورد. ایران امسال سومین سال حضور در لیگ جهانی را تجربه می کند در حالی که هر یک از تیم های رقیب سابقه سال ها حضور و قهرمانی در این عرصه را در کارنامه خود دارند و این مساله شرایط تیم ملی را برای حضور موفق در این عرصه سخت تر می کند.

بانک سامان به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران در طول سال های اخیر تلاش کرده تا تمام دغدغه‌های مالی را از والیبال دور کند اما معتقد است مقوله حمایت مالی فقط یک بخش از ضرورت های کسب موفقیت جهانی است و بخش مهم دیگر آن حمایت و همراهی ملی این ورزش رو به رشد است تا ورزشکاران ما بتوانند با روحیه ای مضاعف رقابت های خود را پیش بگیرند تا بتوانیم در یک تلاش هدفمند به هدف نهایی یعنی رسیدن به سکوهای المپیک دست پیدا کنیم.

به همین دلیل بانک سامان کمپین جدید خود را با نام "پاس بده هموطن" آغاز کرد تا به عنوان یک حامی در کنار همه مردم ایران قرار گیرد و برای موفقیت و پیروزی والیبالیست‌های ایرانی تلاش جدید و ملی را آغاز کند.

یکی از ویژگی‌های مهم این کمپین زنده بودن آن در دوره اجراییش است که بر این اساس روی تمام رسانه‌ها مانند بیلبورد، تلویزیون، روزنامه و وب‌سایت‌های اینترنتی هم زمان با بازی های ایران طرح جدیدی نمایش داده می شود که در آن ضمن اعلام زمان پخش مستقیم بازی ها از مردم برای حمایت معنوی تیم ملی دعوت می کند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.