کدخبر :181011 پرینت
01 مهر 1394 - 23:33

تخفیف 30 درصدی پهنای باند اختصاصی مبین‌نت در نمایشگاه تله‌کام

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای ارایه‌ی خدمات مقرون به‌صرفه‌ به سازمان‌ها و شرکت‌ها، پهنای باند اینترنت اختصاصی را در روزهای برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران تله‌کام 2015، با 30 درصد تخفیف ویژه عرضه خواهد کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مبین‌نت به عنوان اپراتور برتر سال 93 به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای سازمان‌هایی که میزان مصرف پهنای باند آن‌ها محدود است و در بازه‌ی زمانی ساعت‌های کار اداری، 7 صبح تا 17 بعداز ظهر و یا 7 صبح تا 19 بعداز ظهر به این خدمات نیاز دارند، طرح‌های ویژه‌ی اداری 717 و 727 خود را با شرایط ویژه و استثنایی ارایه می‌دهد. این طرح‌ها برای سازمان‌هایی که قصد مدیریت و کاهش هزینه‌های پهنای باند و برقراری تعادل بین مصرف و هزینه‌های خود را دارند، بسیار مناسب است.

براساس این طرح شرکت‌ها و سازمان‌هایی که نیازمند اینترنت پرسرعت با پهنای باند اداری اختصاصی هستند، می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه، طرح‌های اداری و سازمانی 717 و 727 را با 30 درصد تخفیف ویژه خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از طرح‌های فوق به غرفه مبین‌نت در سالن 8 و 9 مراجعه کنید تا کارشناسان فروش سازمانی اطلاعات جامع‌تری از انواع طرح‌ها و قیمت هر یک از آن‌ها به شما ارایه دهند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.