همراه اول و ایرانسل ۴۶۶ و ۴۵۱ امتیاز کسب کردند/ شرکتهای مخابرات اصفهان و قم، اول و دوم شدند
نتایج ارزیابی سالانه اپراتورهای تلفن ثابت و سیار بر اساس هشت معیار رهبری و استراتژی، نتایج جامعه، منابع و مشارکتها، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج کارکنان منابع انسانی و نتایج کلیدی و ۲۶ زیرمعیار اعلام شد.
به گزارش سیتنا، "غلامرضا داداشزاده" با اشاره به اینکه این ارزیابی بر اساس هشت معیار رهبری و استراتژی، نتایج جامعه، منابع و مشارکتها، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج کارکنان منابع انسانی و نتایج کلیدی و ۲۶ زیرمعیار انجام شده است، گفت: در بخش تلفن سیار سراسری، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از هزار امتیاز الگوی ارزیابی به ترتیب ۴۶۶ و ۴۵۱ امتیاز را کسب کرده و مطابق با الگوی ارزیابی، سطح تقدیرنامه ۴ ستاره را به دست آوردند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، افزود: در بخش تلفن ثابت استانی، شرکت مخابرات استان اصفهان ۳۹۱ امتیاز و شرکت مخابرات استان قم ۳۸۱ امتیاز را کسب کرده و به ترتیب مقام اول و دوم را در بین شرکتهای مخابرات استانی به دست آوردند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید