نمایشگرهای اطلاع رسان هوشمند سامسونگ جدیدترین ابزار تبلیغاتی (+تصاویر)
دیجیتال ساینیج (Digital Signage) یکی از جدیدترین ابزارهای اطلاعرسانی و تبلیغاتی در رستورانها، مراکز خرید، فروشگاهها و دیگر مراکز تجاری است که این فرصت را در اختیار برندها و شرکتها قرار میدهد که بهگونهای مؤثرتر، کالاها و خدمات خود را به مخاطبان و مشتریان عرضه کنند.
به گزارش سیتنا، امروزه این تکنولوژی موفق شده با ترکیب بسیاری از ابزارهای فناوری و ارتباطی، گام بلندی در ارتباط هدفمند و مؤثر با مشتریان و مخاطبان بردارد.
بر اساس برخی تحقیقات میدانی، اطلاعرسانی گرافیکی و تصویری، تأثیر بیشتری بر مخاطب میگذارد و از اینرو، یکی از مهمترین ابزارهای مهم ارتباطی برای تولید و استفاده از محتوا به شمار میآید. فناوری Digital Signage یکی از ابزارهای نیرومند تبلیغاتی و اطلاعرسانی است که حجم بالایی از اطلاعات را در زمانی کوتاه و فضایی محدود، به شیوهای جذاب در اختیار مخاطبان قرار میدهد.
معرفی نمایشگرهای اطلاعرسانی هوشمند سامسونگ:
طراحی نمایشگرهای اطلاعرسانی هوشمند سامسونگ (Samsung Smart Signage)، بهگونهای است که آنها را از سایر نمایشگرها متمایز میکند. این نوع نمایشگرها، قابلیتهایی فراتر از یک تلویزیون ساده دارند. نرمافزار مدیریت محتوا، کیفیت بالای نمایش، امکان اتصال سایر دستگاهها از طریق پورتهای متعدد ورودی، عدم تولید گرما، عدم تولید صدای مزاحم و سایه و قابلیت پخش محتوا به صورت افقی و عمودی ازجمله این قابلیتها هستند. از سوی دیگر، طول عمر این محصول به نسبت محصولاتی که بهعنوان جایگزین استفاده میشوند بسیار بالاست؛ به سادگی قابلنصب و راهاندازی هستند، هزینه عملیاتی کمتری دارند، با سرعت بیشتری اطلاعات را انتقال میدهند و دیگر به سیم، کابلهای متعدد، کامپیوتر یا دستگاههای پخش خارجی نیازی ندارند؛ ویژگیهایی که در مجموع باعث جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی میشوند.
راهحلهای نمایشگرهای سامسونگ برای بخش فروش:
امروزه، Smart Signage در دنیای نوین تبلیغات جایگزین بنر و پوسترهای متحرک شدهاند و از آنها در مکانهای تجاری فروشگاههای زنجیرهای عرضه مواد غذایی، رستورانها، سینماها، مراکز تفریحی استفاده میشود. نمایشگرهای سامسونگ به فروشندگان کمک میکند که تجربه متفاوتی از انتخاب و خرید محصول داشته باشند، محیطی پرهیجان ایجاد کنند و درنتیجه سود بیشتری کسب کنند.
با نمایشگرهای اطلاعرسان هوشمند سامسونگ، دیگر نیازی به تجهیزات و ابزارهای پیچیده برای نصب و اجرای نمایشگرهای دیجیتال نیست. فقط یک نمایشگر و یک نرمافزار برای کنترل و بازتولید محتوای بصری کافی است تا تصاویر، طراحیها و پیامهای برندها و شرکتها در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد. این نرمافزار قابلیتهای کنترل 24 ساعته در طول هفته، عیبیابی و مدیریت محتوا را نیز دارد. همچنین محتوای موردنظر، میتواند بدون نیاز به واسطه و از طریق طراحیهایی که از پیش در سیستم تعبیه شده، جایگذاری شود و اطلاعات به جذابترین و آسانترین حالت ممکن ارائه شود. این محصول باعث میشود مشتریان احساس آرامش و راحتی بیشتری هنگام خرید داشته باشند، زیرا اطلاعات موردنظر به راحتی در اختیار آنها قرار میگیرد و میتوانند بدون دغدغه خریدشان را انجام دهند.
امروزه رستورانها یکی از انتخابهای اصلی برای تفریح و سرگرمی به شمار میآیند. یکی از معیارهای اصلی در انتخاب رستوران، جذابیت فضا و نوآوریهای بهکار رفته در آن است. بررسیها نشان داده که 50 درصد جوانان کانادایی بیشتر تمایل به حضور در رستورانهایی دارند که به انواع دیجیتال ساینیجها مجهز شدهاند و درنتیجه، منجر به افزایش سود 5 تا 30 درصدی این دسته از رستورانها شده است. با حضور نمایشگرهای جدید سامسونگ در رستورانها، امکان برقراری ارتباط به شیوهای جذاب با مشتری ایجاد شده و میتوان متناسب با وقایع محلی، شرایط آبوهوا و همچنین تعطیلات، به راحتی منوی غذاها را تغییر داد؛ پیشنهادها و برنامههای ویژه، تبلیغات و پیامهای جذاب را به نمایش گذاشت و در جذب مشتری از رقبا پیشی گرفت.
جلب رضایت همهجانبه مشتری:
بسیاری از مشتریان هنگام خرید در فروشگاهها، زمان زیادی را برای کسب اطلاع از قیمت، مقایسه محصول و سایر اطلاعات موردنیاز، صرف میکنند که در بسیاری موارد موجب سردرگمی آنها میشود. درحالیکه، پوسترهای کاغذی و روشهای قدیمی مثل سؤال و جواب نیز پاسخگوی مشتری امروز که زمان کمی در اختیار دارد، نیست. فروشندگان برای حفظ توجه مشتری و آسانتر کردن فرایند خرید، میتوانند از روشهای نوینی که تلفیقی یکپارچه از راهحلهای جدید است، استفاده کنند.
نمایشگرهای تعاملی لمسی: به افراد هنگام وارد شدن به یک مرکز خرید بزرگ کمک میکنند تا به جستجوی همه فروشگاهها و برندهای موجود در آن مرکز خرید بپردازند و با بررسی نقشه موجود در این نمایشگرها، بتوانند سریعترین و کوتاهترین راه ممکن را برای رسیدن به فروشگاه موردنظر پیدا کنند؛ بنابراین این محصول، بهعنوان مناسبترین راهحل برای دستیابی به اطلاعات در مراکز خرید و دیگر مراکز تجاری، پیشنهاد میشود.
نمایشگرهای فضای باز (Out Door): وجود چنین نمایشگرهایی در مقابل هر مغازه یا فروشگاه که اطلاعاتی را در مورد محصولات جدید و محصولات حراج شده به شکلی کاملاً واضح در اختیار مخاطب قرار میدهد، بسیار جذاب است؛ چراکه مشتری میتواند بدون نیاز به وارد شدن به داخل فروشگاه و در فضای باز و حتی با وجود نور تند آفتاب، اطلاعات موردنیاز را به دست آورد. این نمایشگرها در وقت و انرژی صرفهجویی میکند و خرید را به تجربهای لذتبخشتر از گذشته تبدیل میکند.
نمایشگرهای اولترا اچ دی (Ultra HD) و ویدئو والهای (Video Wall) سامسونگ: این نمایشگرها، با به نمایش گذاشتن دقیقتر و جذابتر محصولات و همچنین بدون نیاز به فرمتهای اختصاصی، پیام موردنظر را با تصاویری زنده و متحرک، واقعی، جذاب و گویا به مشتریان منتقل میکند. این نمایشگرها، از این قابلیت برخوردارند که با هر وسیلهای و با استفاده از مرورگر وب، بهروزرسانی شوند. علاوه بر این، این نمایشگرها را میتوان در گذرگاههای اصلی شهر و معابر نصب کرد تا تصاویر محصولات گوناگون را با همه جزئیات به نمایش گذاشت و همچنین اطلاعات و تصاویر آن را کنترل و بهروزرسانی کرد.
تحقیقات نشان میدهند تجربه افراد در فروشگاه و هنگام خرید یکی از عوامل تأثیرگذار در به خاطر سپردن برند و وفادار ماندن به آن است؛ سرعت پاسخگویی به مشتری، دقت، کیفیت، راحتی و بهروز بودن، همه از نکاتی هستند که هنگام خرید تأثیرگذار هستند و در ذهن مخاطب باقی میمانند. تکنولوژی SSS -Samsung Smart Signage (نمایشگرهای اطلاعرسانی هوشمند سامسونگ) به شکلی نوین، به جایگاهسازی برند در ذهن مخاطب کمک میکنند و ابزاری مؤثر در ارائه محصولات و خدمات به شمار میآیند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید