کدخبر :178153 پرینت
01 تیر 1394 - 00:46

اختتامیه "اپ تلنت 2015" در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه مسابقات برنامه نویسی اندروید "اپ تلنت 2015" در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، مراسم اختتامیه مسابقات برنامه نویسی اندروید "اپ تلنت 2015" روز پنجشنبه چهارم تیرماه سال جاری از ساعت 9 الی 14 در پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این و در نشستی خبری، نینا جابری پور، مدیر روابط عمومی موبیرو، هدف اصلی اپ تلنت را حمایت از برنامه نویسانی دانست که تاکنون نتوانسته اند ایده های کاربردی خود را عملی کنند.

وی این مهم را بعنوان اصلی ترین انگیزه هم برای شرکت کنندگان و هم برای برگزارکنندگان این مسابقه برشمارد و گفت: از این طریق می‌توانیم در عصر تکنولوژی و ارتباطات گامی موثر در جهت پیشرفت بیشتر در این حوزه برداریم.

شکوری، نماینده مسابقات اپ تلنت در شرکت موبیرو نیز ایده اولیه مسابقات اپ تلنت را الهام گرفته از پتانسیل‌های بکر موجود در فضای برنامه نویسی ایران و همچنین کمبود برنامه های فارسی منطبق با سلایق و نیازهای بومی مطرح کرد و افزود: «امید است که با ایجاد فضای رقابت سالم و با گرد هم آوردن جامعه برنامه نویسان اندروید، بتوان از پتانسیلها و استعدادهای موجود در بازار برنامه نویسی کشور بهره جست».

وی در ادامه گفت: «استقبال برنامه نویسان و ایده پردازان از این دوره مسابقات بسیار چشمگیر بوده و حدود 1000 نفر در این مسابقه شرکت کرده اند».

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.