کد مطلب: 

177720
دکتر افخمی در همایش سراسری روابط عمومی‌های وزارت ارتباطات:

هر کس با کمی مطالعه در زمینه‌ی روابط عمومی خود را متخصص این حوزه می‌داند

دکتر حسین افخمی در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار "روابط عمومی، حرفه ای گری و اخلاق مداری" گفت: روابط عمومی از اعمال مدیریت است که مدیر توسط آن افکار عمومی را شناسایی و بر اساس آن برنامه تدوین و اجرا می کند.
هر کس با کمی مطالعه در زمینه‌ی روابط عمومی خود را متخصص این حوزه می‌داند

به گزارش سیتنا، دکتر حسین افخمی استاد دانشگاه با اشاره به شکل گیری مفهوم افکار عمومی و بیان مدیریت در دوره های مختلف گفت: مشکل اساسی روابط عمومی ها فرهنگ و هویت گمشده است.

وی با اشاره به مشکل آموزش روابط عمومی، گفت: روابط عمومی در هیچ رشته دانشگاهی دیگر تدریس نمی شود و در حد تکنیک ها و فنون مانده است.

افخمی با تاکید بر این که روابط عمومی باید فلسفه علوم اجتماعی را درک کند، افزود: متاسفانه هر کس با کمی مطالعه در زمینه روابط عمومی خود را دارای تخصص و نظریه در این زمینه می داند.

وی در ادامه لازمه حرکت به سمت حرفه ای شدن را ورود دانش عمومی، تخصصی و مهارت به حرفه روابط عمومی عنوان کرد و افزود: اگر توان های فعلی را با تجربیات مشترک ترکیب کنیم، اثر گذار است.

وی با اشاره به انجمن های بین المللی حوزه روابط عمومی، گفت: دهها سازمان ملی و منطقه ای در حوزه روابط عمومی در جهان وجود دارد که در ایران هم انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان از نمونه های آن هستند

وی خاطرنشان کرد: اگر در تشکل حرفه ای روابط عمومی فعال هستیم باید نمود آن را در جامعه دید.

این استاد دانشگاه در پایان خواستار توسعه آموزش در سطوح کارشناسی ارشد و دکترای روابط عمومی شد و گفت: انتظار ما، ورود مهارت، وظیفه، نقش و کارکرد حرفه ای در حوزه تخصصی روابط عمومی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-30 16:53

افزودن دیدگاه جدید