کدخبر :1732 پرینت
17 اسفند 1390 - 08:54

خودکشی دو خبرنگار شرکت رسانه‌ای روپرت مرداک

متن خبر

ایسنا اعلام کرد که در پی افزایش فشارها بر شرکت نیوز اینترنشنال جهت روشن ساختن مساله رسوایی شنودهای تلفنی در نشریه "نیوز آو دی ورد" دو خبرنگار که برای شرکت رسانه‌ای روپرت مرداک کار می‌کردند، دست به خودکشی زدند.

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سه منبع خبری نزدیک به شرکت نیوز اینترنشنال به این خبرگزاری گفتند که دو خبرنگار فعال در روزنامه سان ظاهرا قصد داشتند به زندگی خود پایان دهند.

در عین حال تحقیقات در خصوص رسوایی شنودهای تلفنی در شرکت نیوز اینترنشنال اقدامات مشکوک بیشتر کارکنان سابق و فعلی این شرکت را فاش می‌سازد.

11 تن از کارکنان سابق و فعلی روزنامه سان در سال جاری میلادی به اتهام پرداخت رشوه به پلیس و کارمندان دولت جهت دریافت اطلاعات بازداشت شدند.

علت بازداشت آنها اطلاعاتی بود که از سوی کمیته استاندارد و مدیریت متشکل از سوی شرکت نیوز کورپوریشن به عنوان شرکت مادر نیوز اینترنشنال با هدف همکاری با مقامات قضایی و تسهیل در تحقیقات پلیسی ارائه شد.

عملکرد این کمیته که مستقل از شرکت نیوز اینترنشنال است، باعث دلخوری کارمندان این شرکت شده و اغلب آنها احساس می‌کنند از سوی کارفرمایی که وفادارانه به وی خدمت کرده‌اند، مورد خیانت قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.