کدخبر :1729 پرینت
17 اسفند 1390 - 05:31

رگولاتوری از صاحبنظران دعوت کرد: مشارکت در ساماندهی خدمات VOIP

متن خبر

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از صاحبنظران حوزه‌ی ICT دعوت کرد در طرح ساماندهی خدمات VOIP شرکت کنند.

 
به گزارش سیتنا، دکتر "حسین صمیمی" گفت: تعامل سازنده و موثر با ذی‌نفعان، یکی از رویکردهای اصلی رگولاتوری در تدوین مفاد پروانه‌ها، آئین‌نامه‌ها و تنظیم دستورالعمل‌های اجرائی مربوط به آن هاست که تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای مشورت دهی به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با حضور اپراتورها، اساتید دانشگاه و متخصصین بخش ICT یکی از دستاوردهای این رویکرد بوده است.
 
وی به ایجاد امکان دریافت نظرات ذی‌نفعان، در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر رگولاتوری، در راستای وظایف قانونی خود در نظر دارد برای ساماندهی خدمات VOIP در کشور، با برنامه ریزی منسجم، مقررات و ضوابط ارائه این سرویس را در داخل کشور تهیه کند.
 
دکتر صمیمی گفت: تمامی متخصصان، دست اندرکاران آشنا به ابعاد فنی، حقوقی و اقتصادی حوزه خدمات VOIP می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir ، بخش طرح ساماندهی خدمات VOIP به سوالات مربوط به این حوزه پاسخ داده و پیشنهادات خود را ارایه کنند.
انتهای پیام
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.