کدخبر :172243 پرینت
21 دی 1393 - 22:57
معاون تجاری شرکت مخابرات ایران:

با افزایش پهنای باند اینترنت، رضایت مشترکان را فراهم می‌کنیم

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران، گفت: یکی از مهمترین اهداف مدیریت جدید شرکت مخابرات ایران، عرضه‌ی خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان به صورت صد درصدی است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس کارگزار، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران، افزود: برای عرضه‌ی خدمات با کیفیت به مشترکان، مرحله‌ی مطالعاتی تمام شده است و به سمت اجرا حرکت کرده ایم.

وی تصریح کرد: در این فرایند با تغییر سوئیچ ها در یک زمان تعریف شده، بازسازی شبکه، افزایش پهنای باند و واگذاری اینترنت با پهنای باند مناسب سعی می کنیم رضایت مشترکان را فراهم کنیم.

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران، گفت: با توسعه ارتباطات، عدالت اجتماعی گسترش و هزینه ها کاهش می یابد و لذا باید در برنامه ریزی های آینده کشور به این بخش توجه جدی شود.

وی افزود: توسعه بانکداری الکترونیک، بهداشت از دور، آموزش از دور و صدها خدمت دیگر که در این بستر آماده وارائه شده، مبنای توسعه پایدار کشور است.

معاون تجاری شرکت مخابرات ایران در ادامه، گفت: ما در سازمانی خدمت می کنیم که لحظه لحظه آن خدمت به مردم است و باید این فرصت را قدر بدانیم و بر تلاش خود بیفزائیم.

مهندس کارگزار در پایان با تشکر از زحمات مهندس باباجانی، مهندس گنجی را به عنوان سرپرست جدید شرکت مخابرات استان مازندران معرفی کرد.

گفتنی است، مهندس گنجی، پیش از این رئیس اداره مخابرات شهرستان های بابل، بابلسر و قائم شهر، معاون تجاری و عضو هیات مدیره بوده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

کاش تنها سرعت ملاک بود،
وقتی زنگ می زنی 20 دقیقه پشت صف 2020 می مانی، چه رضایتی؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.