لایک های خریدنی محبوب ترین چهره های موسیقی پاپ!
این گزارش را که درباره محبوب ترین چهره های موسیقی پاپ، میزان حقیقی بودن طرفداران و دنبال کنندگان و چگونگی افزایش آنان است، تقدیم تان می کنیم و در نهایت قضاوت را برعهده خودتان می گذاریم که بی شک شما بهترین قاضی خواهید بود.
به گزارش سیتنا، امروزه تبلیغات یکی از ملزومات دنیای تجارت است و بدون شک انجام این پروسه در دنیای مجازی که ورود همه به آن امکانپذیر است، سهل و البته جذاب تر می باشد چرا که با به وجود آمدن این فضاها آن هم به صورت رایگان، هر فردی می تواند از تبلیغات و اخبار مربوط به موضوع دلخواهش بهره مند شود و در کنار آن نیز از نظر دیگر کاربران و البته دوستانش برخوردار شود. از طرفی دیگر وجود تبی به نام مد یا عقب نماندن از دنیای امروزی و تکنولوژی سبب افزایش میل و رغبت افراد نسبت به این فضاها گشته است.
هنرمندان ما نیز مانند همیشه همسو و همقدم با مردم و البته علایق شان پیش رفته اند و آنها نیز برای برقراری ارتباط بهتر و البته لحظه به لحظه با طرفداران و هواداران شان به این جوامع پیوستند؛ پیوستنی که پس از گذشت چند صباحی خود تبدیل به رقابتی جدید شد به طوری که تعداد طرفداران و دنبال کنندان در صفحات مجازی به معیاری برای سنجش میزان محبوبیت و یکی از ابزار تشخیص خواننده های پرطرفدار مبدل شد و تا امروز به لطف تعداد طرفداران و دنبال کنندگان که البته گاهی در حقیقی بودن شان تردیدهایی است، می توان خیلی آسان در مورد این موضوع بحث کرد و متوجه شد که کدام یک از ستارگان موسیقی پاپ از دیگر همکاران خود در این حوزه محبوب تر است؟!
این گزارش را که درباره محبوب ترین چهره های موسیقی پاپ، میزان حقیقی بودن طرفداران و دنبال کنندگان و چگونگی افزایش آنان است، تقدیم تان می کنیم و در نهایت قضاوت را برعهده خودتان می گذاریم که بی شک شما بهترین قاضی خواهید بود.
«فرزاد فرزین» در صدر جدول موسیقی پاپ 1,179,000 طرفدار و دنبال کننده
«فرزاد فرزین» خواننده مطرح موسیقی پاپ که به جز خوانندگی تجربه ترانه سرایی، آهنگسازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود ثبت نموده، بیشترین تعداد طرفدار و دنبال کننده را در میان خوانندگان رسمی موسیقی پاپ از آن خود کرده است. صفحه او در یکی از شبکه های مجازی از 5 سال پیش فعالیتش را آغاز کرده و جزو شلوغ ترین صفحات مجازی در بین کاربران ایرانی به شمار می رود.
گفتنی است که در سال گذشته وی حدود 482 هزار طرفدار و دنبال کننده را از آن خود کرده بود که ناگهان این روند صعود شتابی خاصی گرفت و به رقم کنونی رسید.
بی شک فرزاد فرزین جزو موفق ترین و مطرح ترین خواننده های حال حاضر موسیقی پاپ ماست و طرفداران پرشماری نیز دارد؛ طرفدارانی که به سبب اجراهای زنده خوب فرزین به او لقب «شو من» داده اند.
«احسان خواجه امیری، در تعقیب فرزاد 1,021,000 طرفدار و دنبال کننده
«احسان خواجه امیری» فرزند ایرج که آلبوم های موفقی چون «عاشقانه ها» و همکاری با چهره های سرشناسی همچون «روزبه بمانی» را در کارنامه خود دارد در مکان دوم این لیست قرار دارد.
لازم به ذکر است که خواجه امیری در سال گذشته با 682 هزار طرفدار و دنبال کننده در صدر این جدول قرار داشت. با اینحال او نیز از سال گذشته روند صعودی قابل توجهی داشته و حدود 400 هزار طرفدار و دنبال کننده به صفحه او افزوده شده است، روندی که شتابش تحسین برانگیز است!
«ادعا»ی «گروه سون» برای صدرنشینی 943,000 طرفدار و دنبال کننده
رتبه 3 جدول متعلق به گروه 3 نفره موسیقی یعنی «سون» است که «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» آن را تشکیل می دهند. این گروه در سال های اخیر با انتشار آلبوم «دوستت دارم» و تک آهنگ هایی در فضای اینترنت و نیز برگزاری کنسرت های متعدد در تهران و شهرستان ها جایگاه خوبی را در میان دوستداران موسیقی پاپ کسب کرده است.
«سونی ها» از 5 سال پیش به شبکه های اجتماعی پیوسته اند و فاصله بسیار کمی با نفر دوم این جدول دارند.
آنها در یک سال گذشته عملکرد خوبی در عرصه موسیقی داشته اند و روند رو به رشد تعداد لایک های این گروه در فضای مجازی همانند دو نفر پیشین پرشتاب بوده است.
آقای نابغه علاقمند به خود پیکچرینگ طرفدار و دنبال کننده 901,000
«محسن یگانه» خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که اینک هوادارانش از او به عنوان نابغه یاد می کنند، نفر چهارم این لیست است. وی علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارد و سعی می کند در هر شهری که به اجرای کنسرت می پردازد، عکسی به یادگار و به قول خودش به شکل خود پیکچرینگ از خود و طرفدارانش گرفته و در صفحات مجازی اش منتشر کند.
یگانه هر از چندگاهی به صفحه شخصی خود سر می زند و از طریق بخش نظرات با هوادارانش همکلام می شود و بعضا فضای شادی را هم در فرصت مکالمه با هوادارانش ایجاد می کند که همین موضوع باعث جذب علاقمندان موسیقی به وی می شود؛ گویی او هنوز هم «رگ خواب» مخاطبان موسیقی پاپ را دست دارد.
«محسن گیانه» از آن دسته از خوانندگانی است که بسیاری از مردم در رده های سنی مختلف با او ارتباط برقرار می کنند و این موضوع را می توان از مخاطبان کنسرت های او به راحتی فهمید اما اینکه آقای نابغه با این همه محبوبیت در رده چهارم این لیست است، جای تعجب دارد و گاهاً انتظار می رود با وجود اینکه بسیاری از عموم مردم ترانه های او را از بر هستند، وی در ابتدا و صدر این آمارها قرار داشته باشد.
پایگاه هواداران دو آتیشه آقای خاص طرفدار و دنبال کننده 853,000
محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می شود، یکی دیگر از افرادی است که شمار بسیاری از طرفدانش وی را در دنیای مجازی دنبال می کنند و در رده پنجم این لیست قرار دارد و با وجود اینکه وی تا به حال در هیچ صحنه ای نتوانسته با هواداران خود دیدار کند اما دوستدارانش جزو متعصب ترین طرفداران عرصه موسیقی به شمار می روند.
این نکته را می توان نقطه عطف فعالیت های وی دانست چرا که نشاندهنده هوش بالا و توانایی او در حفظ و افزایش تعداد طرفدارانش می باشد.
گفتنی است در سال گذشته آقای خاص موسیقی را 459 هزار نفر در یکی از شبکه های اجتماعی دنبال می کردند و امروز بیش از 850 هزار نفر مشتاق باخبر شدن از فعالیت های او هستند.
وی پس از تولد تنها پسرش نیز گاهی عکس هایی از او را در صفحه شخصی خود منتشر می کند.
سیروان، همچنان دوست داره زندگی رو طرفدار و دنبال کننده 741,000
«سیروان خسروی» نفر بعدی این لیست است؛ خواننده ای که در ماه های اخیر اجراهای موفقی در تهران و شهرستان های مختلف را تجربه کرده و بر روی استیج نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.
خسروی در صفحه خود مسائل مختلفی را با مخاطبانش در میان می گذارد و در واقع از فرصت حضور در شبکه های اجتماعی برای گفتگو با هوادارانش کمال استفاده را می کند. لازم به ذکر است که در سال گذشته 527 هزار هوادار وی را در یکی از صفحات اجتماعی دنبال می کردند. اوبه تازگی نیز اپلیکشنی به نام خودش در اینترنت در دسترس عموم قرا رداده است.
اما چرا او که در سال گذشته در جایگاه بهتری در این عرصه قرار داشت، امروز در رده ششم این لیست قرارت گرفته است؟! در حالی که او روزانه مطالب و عکس هایی از خودش را منتشر می کند و در انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت نیز فعال است.
«حمید عسکری» در چالشی به نام «خوشبختی» طرفدار و دنبال کننده 699,000
خواننده آلبوم های سه گانه «کما» و «خوشبختی» را نیز طرفداران بسیاری در یکی از صفحات مجازی دنبال می کنند. وی نفر هفتم این لیست است.
عسکری این روزها علاوه بر آماده سازی آلبوم جدیدش، در پروژه های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور دارد.
وی نیز با وجود این آمار از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است و نسبت به سال گذته پیشرفت چشمگیری داشته است.
نقش انتشار خوب آلبوم خوب خوشبختی در این پیشرفت را نباید نادیده گرفت.
ارتش مشکی پوشان آقای مشکی پوش طرفدار و دنبال کننده 645,000
«رضا صادقی» نفر هشتم لیست ما است که در سال گذشته 274 هزار طرفدار اخبار وی را از طریق صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های مجازی دنبال می کردند. وی که چندی است صاحب دختری با نام «تیارا» شده؛ از طریق این صفحه عکس هایی مشترک با فرزندش را منتشر می کند.
گفتنی است طرفداران او نیز صفحه ای به نام «دولت عشق» را اداره می کنند که پایگاهی برای مشکی پوشان و دوستداران آقای مشکی پوش به شمار می رود.
«زانیار» به دنبال یک فکر بکر طرفدار و دنبال کننده 542,000
«زانیار خسروی» برادر کوچکتر سیروان که زمستان 92 اولین اولینآلبوم رسمی خود را منتشر کرد، نفر نهم لیست است. صفحه وی در سال گذشته با 392 هزار طرفدار جزو شلوغ ترین صفحات مجازی به شمار می آمد اما امسال وی راه درازی برای پیمودن در این مسیر دارد. شاید او نیز باید به دنبال فکری بکر برای افزایش طرفدارانش در فضای مجازی باشد.
زانیار نیز همانند برادرش عکس ها و مطالبی از خودش را در این صفحات در اختیار دوستدارانش قرار می دهد و گاها ویدیوهایی کوتاه از اجراهایش را به اشتراک می گذارد.
روزهای سخت بنیامین طرفدار و دنبال کننده 481,000
خواننده قطه پرطرفدار «خاطره ها» که روزهای سختی را به خاطر از دست دادن همسرش و یکی از بهترین دوستان خود «نیما وارسته» پشت سر گذاشته است، در جایگاه دهم این لیست قرار دارد. وی عکس هایی از تنها دخترش به نام «بارانا» را در صفحه خود منتشر می کند که مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی او قرار گرفته است.
ثبت لحظه های روزمره و به اشتراک گذاشتن آنها مقوله ای است که این روزها نه تنها بنیامین بلکه در میان دیگر همکاران او باب شده است و طرفداران آنان بدون شک از این موضوع خوشحالند و می توانند از لحظه به لحظه هنرمند محبوب خود باخبر شوند.
خطر در کمین «سلطان احساس» 128,000 طرفدار و دنبال کننده
«بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طرفدارانش لقب «سلطان احساس» را به او داده اند، در جایگاهی به دور از این رقابت قرار گرفته است به سبب اینکه پیش از این فن پیج قبلی او توسط اشخاصی هک شده و وی مجددا صفحه جدیدی را راه اندازی کرده است.
جهانبخش نیز همانند دیگر خوانندگان در این صفحه مطالبی را در حوزه کاری و زندگی شخصی اش منتشر می کند که از میان آنان می توان به اخبار و عکس های کنسرت هایش و ویدئوهای جالبش با پسرش «آرتا» اشاره کرد.
گفتنی است هواداران او در صفحات مجازی صفحه ها و گروه هایی را اداره می کنند که در آن نیز به حمایت از خواننده محبوب شان می پردازند.
به غیر از این اسامی، بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی ما صفحاتی در فیس بوک دارند که طبیعتا طرفدارانی نیز دارد و البته گاهی صحت آنها یا دست کم صحت بخشی از آنها محل سوال است. چهره هایی که از آنها نوشتیم ستاره هستند و طبیعتا طرفدار دارند اما در فضای مجازی فراوانند افرادی که من و شما اصلا نمی شناسیم شان اما افزون بر چند ده هزار نفر طرفدار دارند.
بازاریابی اینترنتی از مواردی است که نباید از چشم هیچ فعال عرصه کسب و کار اینترنتی مخفی بماند. شبکه های اجتماعی محلی برای به اشتراک گذاری مطالب شده است به حدی که با قرار دادن یک مطلب، در صورتی که مطالبی با تعداد لایک بالا داشته باشید، در یک لحظه ده ها یا صدها یا میلیون ها نفر مطلب شما را می بینند و در مورد آن نظر خواهند داد یا لایک خواهند کرد.
در ادامه راه های مختلف افزایش لایک در شبکه اجتماعی فیس بوک را برایتان می گوییم تا در نهایت خودتان به واقعی بودن یا نبودن آمارها پی ببرید.
برای پیدا کردن راه های مختلف افزایش لایک به جستجو در بازار پر رونق خرید و فروش لایک پرداختیم که نتیجه آن به صورت زیر است.
زمانی که فیس بوک امکان ساخت صفحاتی به نام فن پیج تبلیغاتی یا تجاری را فراهم کرد بسیاری از صفحات حتی ساده هم توانستند صدها یا حتی هزاران هزار فالوور یا دنبال کننده داشته باشند، نمونه بارزش هم درگذشت افراد معروف است. مثلا بعد از درگذشت پل واکر (بازیکر معروف آمریکایی) برای او صفحه ای با نام (R.I.P Paul Walker) ساخته شد که در چند روز 422 هزار فالوور داشت.
ساده ترین راه برای داشتن فالوورها و لایک های بیشتر، خرید یک صفحه آماده از یک کاربر دیگر است. صفحاتی که بسیاری از کاربران بدون توجه به نام پیج و صرفا با مشاهده یک پست یا عکس خاص آن را لایک می کنند. گرچه خرید و فروش صفحات فیس بوک ممنوع است، زیرا مالک صفحات نه مدیرانش که فیس بوک است اما این موضوع مانع خرید و فروش صفحه ها نشده است. وب سایت «FanPageTrading.com» یک فروشگاه اینترنتی است برای صفحات فیس بوک یعنی صفحه هایی را که از پیش ساخته شده است می فروشد، مثلا صفحاتی با 1000 لایک 20 دلار یا 2500 لایک 40 دلار.
این بازار آنقدر پر رونق شده که تبدیل به یک بیزینس و شغلی جهانی گشته و بالطبع به ایران هم کشیده شده است و امروز شیوه ای نوین در بازاریابی شبکه های اجتماعی به فعالیت می پردازد.
فعالیت این صفحات که به گفته خودشان ثبت شده هم هست بدین شکل است که برای هر تعداد لایک مبالغی را دریافت می کنند. شما می توانید این مبالغ را از طریق تلفن همراه خود و با وارد کردن کد مخصوصی پرداخت کنید و تعداد لایک مورد نظرتان را خریداری کنید و جالب اینکه 99% لایک ها نیز توسط کاربران ایرانی صورت می گیرد و مدعی هستند که افزایش لایک ها فقط و فقط توسط تبلیغات در صفحات پرمخاطب دیگر صورت می گیرد. این صفحات شماره تلفن ها و ایمیل هایی را نیز جهت راهنمایی و مشاوره دارند که افراد را در این زمینه یاری می دهند.
با این اوصاف به نظر شما چه تعداد از لایک های خواننده های ما واقعی است؟ آیا آنان نیز تن به پرداختن این هزینه ها برای افزودن بر هواداران و طرفداران جدید و بیشتر داده اند؟ یا اینکه صفحات آماده ای را خریداری کردند؟
راستی به نظر می رسد فیس بوک جذابیت خود را از دست داده و این تب و تاب در حال انتقال به شبکه اجتماعی دیگری مانند اینستاگرام است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید