کدخبر :171841 پرینت
02 دی 1393 - 19:51

در پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشورصورت گرفت؛

قدردانی رئیس جمهور از انجمن علمی اقتصاد شهری ایران

در پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم و همچنین دکتر حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی، از تلاش های انجمن علمی اقتصاد شهری ایران درخلق آثار ارزنده ، قدردانی کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و اساتید دانشگاههای مختلف کشور برگزار شد،  با اهدای لوح تقدیر با امضای حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ریاست جمهور،  از تعهد, مسئولیت پذیری و خلق آثار ارزنده علمی و پژوهشی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، قدردانی شد.

بر این اساس، در متن این تقدیر نامه آمده است :
اعتلای ارزش های دینی و فرهنگی و تداوم استقلال علمی و جنبش دانش بنیان کشور، مرهون تلاش ارزشمند استادان، پژوهشگران و اندیشمندانی است که با اندیشه اخلاق و قلم پویای خود، آینده ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می کنند .

ضمن قدردانی از تعهد، مسئولیت پذیری و خلق آثار ارزنده علمی و پژوهشی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، امیدوارم تا با حضور فعال این انجمن، به ویژه در سالی که به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است ، بیش از پیش شاهد شکوفایی استعدادها، امید و خردورزی در عرصه های پژوهشی باشیم.

در این مراسم ، از ۱۵ پژوهشگر و فناور برتر کشور قدردانی شد و لوح تقدیر از انجمن علمی اقتصاد شهری ایران،  توسط فرهادی وزیر علوم و حداد عادل نماینده مجلس شورای اسلامی به دکتر حسین محمد پورزرندی، رئیس انجمن علمی اقتصاد شهری ایران اهدا شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.