کد مطلب: 

16261

مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا: سرمایه‌گذاری ما برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم و چهارم بی‌نظیر است/ همچنان سهم بالای 63 درصدی از بازار را در اختیار داریم

مدیرعامل همراه اول در گفت‎وگو با سیتنا: سرمایه‌گذاری ما برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم و چهارم بی‌نظیر است/ همچنان سهم بالای 63 درصدی از بازار را در اختیار داریم

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، ابراز امیدواری کرد که همراه اول در یک شرایط کاملاً رقابتی با سایر اپراتورها و با تقدیم برخی نقاط قوت خود به رقبای خودش بتواند ارزش‌های ذاتی همراه اول را به سایر رقبا در جهت بهبود کیفیت خدمات منتقل کند.

"وحید صدوقی" در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، درباره روند مذاکرات با وزارت ارتباطات برای دریافت مجوز ورود به نسل‎های بالاتر، گفت: ما در بحث الحاقیه، پروانه با پیش شرط واگذاری نسل سوم را مطرح کردیم. البته لازم به یاداوری است که پروانه شامل خدمات دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه است و به تبع این الحاقیه، اصلاحیه برای پروانه‎ی مذکور در هر سه مقطع در حال انجام است.

مدیرعامل همراه اول در ادامه افزود: به همین دلیل حجم مذاکرات انجام شده با وزارت ارتباطات گسترده است و تا کنون جلسات مفصل و طولانی داشته‎ایم.

وی با ابراز امیدواری از موفقیت در روند مذاکرات، تصریح کرد: بحمدلله بخش عمده‌ای از مشکلات موجود برطرف شده و ما در مرحله نهایی توافق و امضای الحاقیه هستیم.

صدوقی، گفت: در تلاشیم تا به قولی که دکتر واعظی مبنی بر راه‌اندازی اینترنت نسل سوم و بالاتر برای هفته‎ی نخست شهریور به مردم داده‌اند، دست یابیم و این امکانات با شرایط مطلوب در حال آماده‌سازی برای ارائه به مشترکان همراه اول است.

مدیرعامل همراه اول درباره‎ی لزوم دستیابی به پیش‌شرط‌های سازمان تنظیم مقررات نیز، گفت: رگولاتوری برای بلوغ کامل اپراتورها این پیش‌شرط‌ها را تنظیم کرده و اپراتورها باید این مراحل را با دقت و به درستی طی کنند.

صدوقی با تاکید بر مسائل متعدد در تحقق این موارد در یک بازه‎ی زمانی کوتاه، گفت: اما نکته‌ای که حائز اهمیت است آن است که این تحولات بهتر بود در یک بازه زمانی طولانی هفت تا هشت ساله اتفاق می‌افتاد نه در مدت زمان کوتاه یکی- دو ساله.

 

وی در همین راستا افزود: بحث ما در سازمان تنظیم و با مسوولان وزارت ارتباطات بیشتر حول همین محور است. زیرا دستیابی به پیش‌شرط‌ها در یک مقطع زمانی کوتاه مدت، مشکلاتی به همراه دارد.
 
مدیرعامل همراه اول با اعلام آمادگی همراه اول برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم و بالاتر، گفت: همراه اول آمادگی لازم برای ورود به این حوزه را دارد. همچنین امیدوارم که همراه اول در یک شرایط کاملاً رقابتی با سایر اپراتورها و با تقدیم برخی نقاط قوت خود به رقبای خودش بتواند ارزش‌های ذاتی همراه اول را به سایر رقبا در جهت بهبود کیفیت خدمات منتقل کند.

 

وی درباره وفاداری مشترکان همراه اول و ارائه‎ی خدمات مطلوب به آنان خاطرنشان کرد: تصورم این است که سرمایه‌گذاری همراه اول در ارائه‎ی خدمات نسل سوم و چهارم بی‌نظیر است تا بتواند از این طریق سرویس قابل قبولی به مشترکان وفادار همراه اول ارائه دهد.

صدوقی در ادامه گفت: به همین خاطر ما نگران نقاط قوت رقبا نیستیم. همراه اول آنقدر مزیت دارد که مشترکان به راحتی از سرویس‌های متنوع ما استفاده می‌کنند و ما هم با طرح‌های متنوع و شرایط بهتر در کنارشان هستیم.

مدیرعامل همراه اول با تاکید بر جایگاه نخست اپراتور همراه اول در منطقه، خاطرنشان کرد: اگر جایگاه اپراتور اول در منطقه را بررسی کنیم می‌بینیم که همراه اول بالاترین سهم بازار در منطقه را دارد. اپراتور اول تلفن همراه در ترکیه حدود 30 درصد بازار و در پاکستان حدود 28 درصد را به خود اختصاص داده‌اند در حالی که اپراتور تلفن همراه اول بعد از حضور هشت ساله اپراتور دوم در بازار، همچنان بالای 63 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و این نقطه قوت ذاتی همراه اول است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-08-24 21:01

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
سلام همراه اول قبول كنه كه اون اندازه اي كه فكر تعرفه هاش هست فكر توسعه شبكه اش نيست. حداقل در بحث نسل 3 ايرانسل خيلي بهتر از همراه اول عمل كرد. چند ماه قبل مديرعامل مخابرات قم اعلام كرده بود كه ما كل شبكه مان رو براي ورود به نسل 3 آماده كرديم و حتي تعدادي سايت نسل چهار!! هم آماده راه اندازي داريم و از اول شهريور آماده هستيم شبكه رو به نسل جديد سوئيچ كنيم كه تاكنون اين ادعا عملي نشده. در صورتي كه ايرانسل بدون سروصدا در اكثر قسمت هاي شهر قم شبكه نسل 3 رو راه اندازي كرده و مشغول سرويس دهي هست.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بذار نسل سوم و چهارم بیاد اونوقت می بینید اوضاع به طور کامل تغییر می کنه ایرانسل تو موضوع دیتا همیشه بهتر از همراه اول بوده منتهی چون نسل دوم کیفیت دیتای خوبی نداره ملموس نبوده اما 3G و 4G همه چیز رو عوض کنه .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر علی
این صدوقی هم حرف هایی میزنه ها : 1- گفته " این تحولات بهتر بود در یک بازه زمانی طولانی هفت تا هشت ساله اتفاق می‌افتاد نه در مدت زمان کوتاه یکی- دو ساله." که کاملا مشخصه منظورش در مورد رومینگ ملی و طرف ترابرد پذیری شماره بین اپراتور ها هست . بله همراه اول دوست داره این سرویس ها را به جای 3 تا 18 ماه در 8 سال دیگه ارائه کنه که مشترکینش مجبور بشن که ازش استفاده کنند. 2- گفته "مدیرعامل همراه اول با اعلام آمادگی همراه اول برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم و بالاتر، گفت: همراه اول آمادگی لازم برای ورود به این حوزه را دارد" . اینکه که کاملا از شواهد مشخصه ، خودش رو زده و کشته توی 4 شهر شبکشو ارتقا داده... 3- گفته "وی درباره وفاداری مشترکان همراه اول و ارائه‎ی خدمات مطلوب به آنان" این راست میگه ، اگر جرات داری همین فردا ترابردپذیری شماره موبایل را ارائه کنید و ببینید که چند درصد از مشترکین همراه اول میرن به سمت اپراتور های دیگه!!! درصد بالایی از مشترکین همراه اول فقط به خاطر اینکه شمارشون قدیمی هست و دست خیلی ها هست نمیتونن شمارشونو عوض کنند و دارن میسوزن و میسازن... 4- گفته "صدوقی در ادامه گفت: به همین خاطر ما نگران نقاط قوت رقبا نیستیم. همراه اول آنقدر مزیت دارد که مشترکان به راحتی از سرویس‌های متنوع ما استفاده می‌کنند" . آره شما راست میگی و نگران نیستی ... ، مزیت زیادی هم داره همراه اول ، منی که یک میلیون پول سیم کارت دادم و خیلی های دیگه مثل من باید برای هر دقیقه مکالمه 60 تومان بپردازیم ولی مشترک ایرانسل باید 50 تومن بده ، اینا همش مزیت هست خوب...
ارسال شده توسط علی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید